Digital Marketing

הסכם להפצה בבריטניה של Laboraide המסייע ליולדות בשיפור אפקטיביות הלחיצות (הודעת מדיוי תראפיוטיק )

הודעת מדיוי תראפיוטיק

חברת מדיוי תראפיוטיק (Medivie) מדווחת על התקשרות בהסכם הפצה אסטרטגי בבריטניה: חברת מדיוי, המפתחת, משווקת ומוכרת מוצרים דנטליים בטכנולוגיה ייחודית ומקדמת פעילות מו”פ חדשנית בתחומי הלידה, המיגרנה והכאב הכרוני, מדווחת על חתימת הסכם שיווק והפצה בלעדי בבריטניה לשיווק ומכירת מוצר ה-Laboraide, שהינו אביזר פה חדשני ליולדות המפחית משמעותית את הצורך לניתוחי חירום קיסרים או לידות ואקום, וכן מסייע להפחית את תחושת הכאב בלידה. על פי ההסכם שנחתם, המפיץ האנגלי ירכוש את מוצר הלייבוראייד בהיקף של 6.75 מיליון שקל לאורך תקופת ההסכם הראשונה. מדיוי מעריכה כי הסכם ההפצה יאפשר השגת מכירות מסחריות משמעותיות של מוצר ה-Laboraide בבריטניה, צפון אירלנד ואיי התעלה ויתמוך באסטרטגיית הצמיחה של החברה המתבססת על הסכמי הפצה נוספים עליהם חתמה מדיוי בעולם. 

ההסכם נחתם עם חברת JUMP START CONSULTING LTD, אשר הנה חברה אנגלית מובילה ובעלת ניסיון המתמחה בהפצה ושיווק של ציוד רפואי, ולאחר שבחנה את אביזר הפה הייחודי שפיתחה מדיוי.

ה-Laboraide מסייע ליולדות בשיפור אפקטיביות הלחיצות והפחתת שיעור ההתערבות הרפואית במהלכה (ניתוחי חירום קיסרים ולידות ואקום, הנובעים מהיתקעות התינוק בתעלת הלידה) וכן מסייע להפחית את תחושת הכאב במהלך הלידה. המפיץ האנגלי יחזיק ברישיון בלעדי לייבא, שיווק, להפיץ ולמכור של מוצר ה-Laboraide באזור בריטניה בלבד [כולל גם את צפון אירלנד ואיי התעלה] ולתקופה ראשונית של 36 חודשים עם אופציה להארכת ההסכם ב-24 חודשים נוספים.

במסגרת הסכם ההפצה של ה- Laboraide, ירכוש המפיץ האנגלי כמות של 15,000 יחידות בשנה הראשונה, 37,500 יחידות בשנה השנייה ו-60,000 יחידות בשנה השלישית במחיר של 10 ליש”ט ליחידה. הוסכם, כי כל עוד המפיץ יעמוד בתנאי ההסכם, תהיה לו זכות סירוב ראשון במשך 45 ימים בנוגע למכירה, שיווק או הפצה של מוצר אחר של החברה בטריטוריה מלבד הלייבוראייד (להלן: “המוצר האחר”), בכפוף להסכמת הצדדים לגבי התנאים של המוצר האחר.  

מדיוי דיווחה לאחרונה על תוצאות מוצלחות בניסוי פרוספקטיבי במוצר ה-Laboraide שנערך בבית החולים בלינסון. בהתאם לממצאי הניסוי, נצפה כי שימוש במוצר ה-Laboraide של מדיוי במשך השלב השני של הלידה, מהגעה לפתיחה מלאה ועד ללידת התינוק, הביא לירידה משמעותית בשיעור הניתוחים הקיסריים ופעולות הוואקום בקרב המשתתפות בקבוצת המחקר. ממצאי המחקר הצביעו על ירידה בצורך בניתוח קיסרי – 1.2% לעומת 6.4%, ובירידה בצורך בפעולות וואקום במהלך הלידה- 12.3% לעומת 28.2%. הניסוי נוהל והובל על ידי פרופ’ יריב יוגב, מנהל מיון יולדות בבית החולים בלינסון ומרצה בכיר בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב.

ג’וש רורקה, מנכ”ל מדיוי תראפיוטיק, מסר היום כי “הסכם ההפצה באנגליה הינו צעד משמעותי נוסף ומתבקש כדי לתמוך ביישום אסטרטגיית המכירות שלנו. ההסכם כולל רכישות  בהיקף של 6.75 מיליון שקל בתקופת ההסכם הראשונה ומעיד על המשמעות שמייחס המפיץ ליכולות הייחודיות של מוצר

ה-Laboraide. תוצאות הניסוי שפרסמנו לאחרונה מייצרות עניין בקרב רופאים, מיילדות ומפיצים ומהוות מנוף להמשך הרחבת המכירות. “

למדיוי הסכם הבנות (MOU) עם חברת הבת בבעלות מלאה של ענקית המכשור הרפואי סינופארם, שבשליטת ממשלת סין והנחשבת לתאגיד המכשור הרפואי הגדול בסין. על פי הסכם ההבנות, אשר צפוי להיחתם כהסכם מחייב, סינופארם תקדם, תשווק ותמכור את מוצר ה-Laboraide של מדיוי בשוק הסיני. חברת סינופארם גרופ נחשבת למשווקת הגדולה והמובילה של מוצרים רפואיים בסין מזה 33 שנים ומחזור מכירותיה של הקבוצה נאמד בכ-33 מיליארד דולר בשנה. את הסכם ההבנות קידם עבור מדיוי, נציג החברה בסין, מר צבי דורון, אשר ניהל בעבר את פעילות חברת טבע- בסין.

ה-Laboraide הינו אביזר פה ייחודי ליולדות אשר לו אישורים רגולטוריים נדרשים לצורך שיווקו והפצתו בין היתר בארה”ב אירופה וישראל.

למדיוי טכנולוגיה מבוססת שעשויה לשמש פלטפורמה ייחודית לפיתוח ושיווק מוצרים דנטליים, כאשר

ה-Laboraide הינו למעשה מוצר דנטלי ראשון שעשוי להוות מנוף לקידום מוצרים נוספים משלב הפיתוח לשלב המסחור. לדעת החברה, מוצר ה-Laboraide עשוי לשמש הוכחה לפלטפורמה ולאפשר כניסה להתוויות רפואיות נוספות בעתיד. מדיוי נערכת לביצוע מחקר קליני ראשון בהתוויה רפואית ראשונה לטיפול במיגרנה. החברה עמלה על פיתוחו של מוצר רפואי ראשון שיאפשר את הרפיית שרירי הראש ומניעת כיווץ שרירי הלסת ובכך יסייע בהפחתת תדירות ועוצמת התקפי מגרנה.

אודות מדיוי תראפיוטיק:

מדיוי תראפיוטיק הוקמה ב-2012 תחת השם OPRO MB על ידי המייסד והבעלים של קבוצת OPRO הבינלאומית ד”ר אנתוני לובט וקבוצת קפיטל אינטרנשיונל בניהולו של ג’וש רורקה. OPRO הבריטית הינה החברה המובילה בעולם הפועלת מזה 18 שנה בתחום מגני שיניים הן ביצור המוני והן בהליך ייצור בהתאמה אישית (Custom Made) לשימוש בתחום הספורט. החברה נחשבת לפורצת דרך בחדשנות טכנולוגית בתחומה ולה מספר פטנטים בינלאומיים בתחומי פעילותה המגוונים. החל באפריל 2014 החברה הפכה בורסאית. לחברת מדיוי פרוטפוליו של מוצרים דנטאליים אשר נמצאים בשלבי מחקר ופיתוח. מנכ”ל החברה הוא ג’וש רורקה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה