Memo Med

מידע עדכני למפרסם

אפשרויות הפירסום באתר אי-מד מגוונות ורבות. להלן האפשרויות השונות:
  1. פירסום מותאם אישית לפי התמחויות ו/או אינדיקציות - באמצעות באנרים באתר הרפואי (לבעלי מקצועות הרפואה) ושילוב באנרים בניוזלטרים הנשלחים לקבוצות המנויים השונות בהתאם להתמחותם או תחומי העניין שלהם (אינדיקציות רפואיות). תמחור הפירסום אפשרי על בסיס עמידה ביעדי חשיפות, הקלקות או שילוב.

  2. דיוורים מיוחדים - הודעות מיוחדות הנוגעות לאירועים ספציפיים, מחקרים מיוחדים ועוד. גם כאן התמחור יכול להיות מבוסס על יעדי פתיחות דיוור.

  3. פירסום ב''פוקוס'' - שילוב מודעה בגוף כתבה רלבנטית, הבלטת הכתבה לתקופה, ביצוע דיוור מיוחד של הכתבה לקהלי היעד ואפשרות לקידום הכתבה ברחבי הרשת באמצעות ''אאוטבריין'', לרבות מתן חסות לראיונות מיוחדים, הרצאות מצולמות מכנסים ועוד. התמחור מבוסס על יעדי פתיחות/כניסות לאייטם המקודם.

  4. ממו"שים - הקמה וקידום מרכזי מידע ושירות (ממו''ש) למוצרים כולל אפשרות לשילוב מחשבון עזר/אפליקציה המסייעת לרופאים לעשות שימוש נכון ומושכל בתרופה/טכנולוגיה.

  5. רה-מרקטינג המאפשר המשך פירסום לרופאים (לפי התמחות או לפי כניסה לאייטמים מסויימים שקודמו עבור הלקוח) ברשת (בעיקר פייסבוק) . תמחור לפי השגת יעדים.

  6. אי-מד סמינרים : הפקה וקידום סמינר דיגיטלי/וובינרהפקה של סמינר דיגיטלי או וובינר וקידום לקהלי היעד על בסיס עמידה ביעדי השתתפות. הפעילויות מוכרות ע"י המועצה המדעית של הר"י לצורך קבלת נקודות CME לרופאים.

  7. e-Med Tools - מחשבונים וכלי עזר לצוות הרפואי - הפקה של מחשבון/אפליקציה המסייעת לצוות הרפואי באיבחון ו/או טיפול . את המחשבונים ניתן להוריד לדסקטופ או לסמרטפון. קידום המחשבון על בסיס השגת יעדי כניסות ושימוש.

  8. e-Medcase - סקרי דיון מקרה לצוות הרפואי - הפקת דיון מקרה לקהלי יעד רלוונטיים תוך השתתפות והצבעה על אופן הטיפול/אבחון . תמחור על בסיס כניסות והשתתפות בסקר.

  9. OMM - מודל אופטימיזציה של תקציב השיווק - כלי עזר המסייע למנהל מוצר לבחור בתמהיל השיווק האופטימלי המתאים למוצר שלו על בסיס המאפיינים, גודל התקציב והאילוצים השונים. המודל מועבר ללקוחות אי-מד במסגרת סדנא מעשית.

  10. DRV - אפשרות לתיאום וביצוע שיחות וידאו עם רופאים - נציגי החברה מקבלים שם משתמש וסיסמא המאפשרים להם להקים לעצמם דף בית שכולל מידע על פעילות ולו"ז פנוי לתיאום שיחות וידאו. כניסה מזוהה למאגר הרופאים מאפשר לנציג לפנות לרופאים ואנשי מקצוע שנתנו הרשאה לכך ולהזמין אותם לפגישת וידאו שבה יש לנציג אפשרות לשתף מסכים ולהציג מצגת, סרטונים, אתרים ועוד. העלות היא על פי שיחות שהתקיימו בפועל.
יש להדגיש שקיימת הפרדה ברורה ומוחלטת בין תכני האתר לבין החומרים הפירסומיים. אנו מקפידים על כך שפירסום מסחרי לא ישפיע ולא יהיה קשור להופעה או אי הופעה של דיווח אובייקטיבי כלשהו.

האתר עומד כמובן בדרישות הרגולטריות של משרד הבריאות על פירסום תרופות מרשם. נכון להיום למעלה מ-40,000 מנויים לאתר, היקף הביקורים החודשי נע בין 50-60 אלף וכמות הדפים הנצפים החודשית בין 1.8-2.5 מיליון דפים.

ליצירת קשר - כתבו לנו ל-webmaster@e-med.co.il , או התקשרו 09-7658233

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2020 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני
<