ADHD

בעקבות אימוץ ה-DSM-5 צפוי מס’ המאובחנים כלקויי למידה לגדול (הארץ)

ההשקה של ספר האבחנות החדש ה-DSM-5 הצפוייה במאי 2013 , עליה דיווחנו לאחרונה, עשוייה להשפיע בין היתר על מס’ המאובחנים כלקויי למידה.

בכתבה נרחבת ב”הארץ” סוקר דן אבן את תחום איבחון הפרעות הלמידה בישראל ומעריך את השינויים הצפויים בהתאם ל-DSM-5 .

ככל הנראה, למספר הגבוה מאוד הנוכחי של מאובחנים כלקויי למידה , צפויים להתווסף עוד רבים…

לכתבה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

התכנים המוצגים באתר זה מיועדים לאנשי צוות רפואי בלבד

אם כבר נרשמת, יש להקליד את פרטי הזיהוי שלך