AMD

ד”ר פישר משיקה תוסף תזונה המסייע בעיכוב התפתחות מחלת ה- AMD

אופטי סייף    Max2

תוסף תזונה בעל פורמולה ייחודית המבוססת על מחקרים מובילים AREDS2  ו-   SELECT עליהם מסתמכת הקהילה הרפואית.

ד”ר פישר משיקה את “אופטי-סייף Max 2“, תוסף תזונה המבוסס על מחקר AREDS 2 , המחקר המקיף והעדכני בעולם בתחום מחלת העיניים AMD, שבוצע על ידי המכון הלאומי האמריקאי לבריאות העין. סדרת אופט-סייף MAX 2 העדכנית, תחליף את כלל מוצרי אופטי-סייף MAX שנמכרו עד כה.

על פי מחקר זה, נטילה יומיומית של תוסף תזונה המכיל ויטמינים ומינרלים – ויטמין C, ויטמין E ואבץ, בתוספת אנטיאוקסידנטים טבעיים לוטאין וזאקסנטין, מסייעת בעיכוב התקדמות מחלת ה- AMD ואף בהגנה על כושר הראייה. הפורמולה יעילה ובטוחה לשימוש לאורך זמן.

אופטי-סייף Max 2 מומלץ על ידי רופאי העיניים לחולי AMD.

מחלת ה- Age Related Macular Degeneration) AMD) היא מחלת ניוון המקולה, האזור ברשתית העין האחראי על חדות הראייה. מחלה זו גורמת לטשטוש הראייה המרכזית עד כדי  ראייה ירודה מאד. בישראל ישנם כ- 200,000 חולי AMD ובכל שנה לוקים בה כ- 5,000 חולים נוספים.

למחלה שני שלבים: השלב היבש והשלב הרטוב. בשלב היבש, השקט, הראייה נשמרת בדרך כלל ואין בו איום מיידי על הראייה. בחלק מהמקרים השלב היבש מתקדם ל”שלב הרטוב” ובו ללא טיפול, הראייה מתדרדרת במהירות.

לדברי ד”ר עירית רוזנבלט, מומחית למחלות הרשתית בבית חולים בילינסון, המתמחה בטיפול במחלה, ואחראית על המחקרים הקליניים במחלקה, מחקרים רבים וביניהם מחקר AREDS 2, מצביעים על התועלות של לוטאין וזאקסנטין לשמירה על איכות הראייה ובריאות העיניים בחולים עם AMD יבש, ובעיקר להקטנת הסיכון למעבר מ AMD יבש לרטוב ולהתפתחות AMD המאיים באופן מיידי וחמור על הראייה וקטראקט.

פורמולת אופטי-סייף Max 2 החדשה מכילה רכיבים התורמים לשמירה על בריאות העיניים, ביניהם: לוטאין (5 מ”ג) וזאקסנטין (1 מ”ג); נוגדי חמצון טבעיים הנמצאים בריכוז גבוה במקולה.

במניעת המעבר למחלה פעילה ניתן לשמור על ראייה טובה ולאורך זמן. היחס האופטימאלי המומלץ לנטילת לוטאין וזאקסנטין הוא 5:1; כפי שניתן למצוא בסדרת אופטי-סייף Max 2.

הפורמולות במוצרי סדרת אופטי-סייף 2 MAX הן במינונים חדשים. המוצרים אינם מכילים בטא קרוטן ובטוחים לשימוש לכלל האוכלוסייה: שאינם מעשנים, מעשנים ומעשנים לשעבר.

* * *

אופטי-סייף Max 2: פורמולה ייחודית לשמירה על בריאות העין (120 כמוסות): מחיר מומלץ לצרכן 199.90 .

אופטי-סייף MAX מולטי ויטמינים ומינרלים: פורמולה ייחודית לשמירה על הבריאות הכללית וגם על הראייה (60 כמוסות): מחיר מומלץ לצרכן 179.90 .

נמכר בקופות חולים ובבתי מרקחת וברשתות הפארם.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה