Dental and Oral disorders

בפעם השישית ברציפות: 3M ESPE מובילה את דירוג החברות החדשניות בתחום הדנטל

חטיבת המדיקל של התאגיד האמריקני   3M ESPE –  3M  זכתה בפעם השישית ברציפות בתואר החברה החדשנית ביותר בתחום הדנטל. זאת לפי דירוג תעשיית הדנטל של 2010, שנעשה על ידי קבוצת אנהיים, המוציאה לאור את מגזין דנטל פקס וויקלי (Dental Fax Weekly ).

“מדובר בתרבות ארגונית של ממש ב- 3M , לפיה אנו חולקים מידע על חומרים, טכנולוגיה ושווקים בין כל האגפים בחברה”, אמר לארי לייר, מנכ”ל 3M ESPE .”בחברה ישנם כל כך הרבה סיפורים על שיתוף מידע טכנולוגי בין המחלקות השונות שהביא לפריצות דרך חדשניות עבור הלקוחות שלנו. אנו בחברה עובדים מדי יום במטרה לפתור בעיות ולשפר את מצבם של לקוחות חטיבת הדנטל בכל רחבי העולם”.






מנהל הפעילות הבינלאומית של 3M ESPE הוסיף: “אותה הטכנולוגיה שמשמשת אותנו לערבוב חומרים במוצר ה-פנטמיקס (Pentamix ) שלנו בחטיבת הדנטל, משמש סגם מומחים המייצרים חלקי רכבים. באופן דומה, ננו טכנולוגיה המשמשת אותנו במוצר ה- FiltekUltimate משמשת גם לייצור חכות דיג מתקדמות. מאגר הטכנולוגיה הזמין הזה מאפשר לנו לענות על צרכיהם של מומחים בתחום רפואת השיניים ולעזור להם להצליח”.

לפי נתונים, ל- 3M ESPE ישנן 45 המצאות חדשות מדי שנה, מה שמציב אותה הרבה מעל לחברות אחרות בתחום הדנטל, בכל הנוגע לחדשנות בשש השנים האחרונות. התמדת החברה בחדשנות ממשיכה ליצור את הפתרונות הטובים ביותר בתחומם על כל פניה של רפואת השיניים המשמרת והמשקמת.

עוד מוסיף לייר: “על פי סקר החברות החדשניות העולמי של Booz and Company לשנת 2010, 3M מדורגת במקום השלישי, אחרי  Apple ו-Google . מוניטין שכזה נרכש על ידי חדשנות המכוונת לסייע ללקוחותינו להתמודד בהצלחה עם האתגרים העומדים בפניהם.”

קבוצת אנהיים מבססת את הדירוג של שלושה מרכיבים עיקריים אישורי FDA למוצרים לשוק האמריקני, קבלת אישורי פטנטים בארצות הברית להמצאות בתחום הדנטל, וקבלת אישורי פטנט מהרשויות האירופיות.

3M ESPE מיוצגת בארץ משנת 1996. משרדי החברה ממוקמים ברח’ מדינת היהודים 91, הרצליה. לפרטים נוספים: 09-961-5000.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה