Dental and Oral disorders

96% מהנסיינים העדיפו את הגאמי פלוס על פני כל חוט דנטלי אחר

הודעת החברה

תוצאות סקר הנסיינים הראשון של גאמי פלוס, החוט הדנטלי מסיליקון, מצביעות על הצלחה כבירה!

הגאמי פלוס, חוט דנטלי חדש מסיליקון רפואי שהושק לפני שבועיים בקמפיין אינדיגוגו רושם הצלחה בקרב הנסיינים! קבוצת נסיינים שהתבקשו להשתמש בחוט הדנטלי נשאלה שתי שאלות:

1.      האם הגאמי פלוס נעים, קל ונוח לשימוש בהשוואה לחוטים דנטליים אחרים?

2.      האם תעדיף לרכוש את הגאמי פלוס על פני חוטים דנטליים אחרים?

התשובה לשתי השאלות כן! 96% מהמתנסים בחוט החדש השיבו כן לשאלה הראשונה. 66% השיבו שיעדיפו לרכוש את הגאמי פלוס על פני כל חוט דנטלי אחר!

החוט הדנטלי החדשני מסיליקון כבר תופס את תשומת הלב של התעשייה ונרשמת התעניינות מצד ענקי היגיינה בארה”ב  ובבריטניה. קמפיין הגיוס מעורר עניין בקרב שינניות ורופאי שיניים המבקשים לקבל דוגמיות להתנסות בעצמם ועל מטופלים.

“הגאמי פלוס הינו מוצר פרימיום ויש לו יתרונות רבים ובולטים על פני אמצעי ניקוי אינטרה-דנטליים אחרים”, אומרת ד”ר אראלה פינס, מייסדת שותפה בחברת פלקסי פלוס בע”מ.

החוט הדנטלי מתאים לכל המשפחה אבל במיוחד לילדים, הנהנים להשתמש בו. החוט גמיש, אינו פוצע את החניכיים ומפחית דימום. הוא מיוצר בצבעים ובטעמים שונים, ולכן מהווה כלי אופטימאלי ללימוד הרגלי היגיינת הפה מגיל צעיר ולשמירה על בריאות הפה והשיניים.

החברה מעריכה כי המוצר יהיה זמין על מדפי בתי המרחקת והפארמים בעוד כ- 6 חודשים. נכון לעכשיו ניתן להשיג את החוט במכירה מוקדמת ובמחירי היכרות באמצעות קמפיין האינדיגוגו בלבד.

לאחר סיום הקמפיין, תוקם רשת הפצה עבור החוט הדנטלי.

מידע נוסף אודות החוט הגמיש ניתן למצוא בקמפיין ובאתר החברה.

פלקסי פלוס בע”מ

חברת פלקסי פלוס בע”מ הוקמה בשנת 2013 על ידי צוות של יזמים מומחים, שפיתחו ורשמו פטנט על החוט הדנטלי הראשון בעולם מסיליקון רפואי הגאמי פלוס (Gummy Floss). הגאמי פלוס מספק פתרון שיותר ויותר אנשים יוכלו לאמץ לשמירה על היגיינת הפה ובריאות השן, על ידי הפיכת השימוש בו לנעים יותר ופחות מכאיב .

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה