Digital Marketing

עדכוני אי-מד לתעשייה – מרץ 2004

בחודש האחרון פתחנו כמה מדורים חדשים באתר: כאב (בשיתוף עם האגודה לכאב), טיפול נמרץ (בתיאום עם האיגוד לטיפול נמרץ) ורפואה משלימה (בעריכת ד”ר ליאורה שכטר, המנהלת הרפואית של מכבי טבעי).

בחודש הקרוב אנו עומדים להוסיף את מדור האלרגיה (שיופרד ממדור הריאות) וכן במקביל יוקם אתר האיגוד לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית שינוהל יחד עם האיגוד.

מבחינת נתונים מספרים וסטטיסטיים – חצינו את רף ה-12,000 מנויים וקצב הגידול נמשך וגובר הודות לפעילות אינטנסיבית בסיקורי כנסים, עדכוני חדשות ועוד.

כמות הכניסות החודשיות לאתר עברה בחודש האחרון את ה-60,000 , בהחלט גידול מרשים ועקבי המלווה את התפתחות האתר.

בצד הפעילות השיווקית/פרסומית חזרנו ל”הקפיץ”…הגענו למסקנה שבכדי להשיג תשומת לב מירבית, תגובות וחשיפות יש לפעול באמצעים מעט יותר אגרסיביים…בקרוב יבוצע שדרוג טכנולוגי שישפר ויאפשר “הקפצות” של באנרים ופרסומות בגמישות מירבית, ועם מינימום הפרעה והטרדת הגולשים.

מכל מקום, יש לציין שכמות התגובות, ההיענות לשאלוני משוב והפניות בעקבות פעילות זו עלתה במאות אחוזים ביחס למצב פירסומי סטטי. נראה גם, וזה בהחלט משמח, שקהל הגולשים מקבל זאת בהבנה והסכמה.

הנה חומר נוסף למחשבה למנהלי שיווק ומוצרים בענף: קיים ביקוש לא מבוטל להצטרפות לג’ורנאל קלאב שלנו (הכללי, פדיאטרי ורוקחי) מצד מנויים. תמיכה של התעשייה בקבוצות רופאים ומנויים נבחרות (חברי איגוד, מרפאות ומחלקות בתי”ח מסויימות) וסיבסוד המנוי שלהם תתקבל בהכרת תודה והערכה רבה, ותהיה שווה “נקודות” לא מעטות. כיוון שבהחלט ניתן לפתח בשיתוף איתנו.

ועוד דבר, שחשוב לנו להעביר בו את המסר:

אנו מאמינים שמרבית נציגי התעשייה סבורים ומסכימים לכך שקיומו של ערוץ תקשורת מקצועי כמו אי-מד הוא חשוב וחיוני לענף. מעבר לכל הסיבות הרציונליות הטובות והחשובות לעשות שימוש מקצועי-שיווקי בערוץ זה (ואנו סומכים על כל אחד מכם שבסופו של דבר ידע לעשות את חשבון העלות/תועלת שלו לגבי שימוש בנו), שבאמת הפך להיות מרכזי, מוביל, מוכר ומערך בקהילית אנשי הרפואה, קחו בחשבון ששימוש שלכם בנו, הוא גם תמיכה והצטרפות שלכם לחזון של ערוץ מידע בלתי תלוי, עדכני ובעל ערך מוסף לקהיליה הרפואית והתעשייה כאחד. מסר זה בעיקר לכם, מנהלי החברות, מנהלי השיווק. התמיכה והעידוד שלכם במנהלי המוצרים והצוותים שלכם הם אלה שאפשרו עד כה את פעילותינו וקיומינו, ועל כך אנו מודים. אבל זוהי, כמאמר השיר, זוהי רק ההתחלה… 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה