Digital Marketing

שורת מינויים חדשים בבית החולים רמב”ם (הודעת בית החולים)

רמב"ם

בית החולים רמב”ם מבשר על שורת מינויים חדשים:

  • ד”ר עופר שמגר מונה למנהל המחלקה הפסיכיאטרית בקריה הרפואית רמב”ם.

ד”ר שמגר נולד וגדל בחיפה, למד רפואה באונ’ בן-גוריון במסגרת העתודה האקדמאית ובהמשך שירת במגוון תפקידים בחיל רפואה. הוא סיים תואר שני במנהל מערכות בריאות באוניברסיטת בן-גוריון, והתמחה בפסיכיאטריה ברמב”ם. ד”ר שמגר עבר מגוון תפקידים כרופא בכיר, ביניהם יועץ פסיכיאטרי של בית החולים ומנהל המרפאה הפסיכיאטרית. במקביל לעיסוקו בפסיכיאטריה הוא עוסק באתיקה וחינוך רפואי, ומשמש כמרכז החוג לאתיקה בפקולטה לרפואה בטכניון, וכן ראש ועדת אתיקה מייעצת ברמב”ם.

ד”ר שמגר עבר מספר הכשרות בחינוך רפואי כולל בתחום תקשורת רפואית באוניברסיטת קיימברידג’, והכשרה במסגרת מכון מנדל במסלול פיתוח מנהיגות בחינוך רפואי. כיום הוא בעל מינוי אקדמי של מרצה-מחנך קליני בכיר, משמש כראש החוג לפסיכיאטריה, וכמרכז קורס “חשיפה” בפקולטה לרפואה בטכניון.

  • ד”ר מלחם ביבאר ג’ומאנה מונתה למנהלת היחידה לטיפול יום פסיכיאטרי ברמב”ם.

ד”ר מלחם ביבאר סיימה לימודי רפואה בבית הספר לרפואה ע”ש ברוס רפפורט בטכניון בחיפה בשנת 2008. היא השלימה התמחות בפסיכיאטריה במחלקה הפסיכיאטרית ברמב”ם.

בהמשך השתלבה בתור רופאה בכירה ביחידה לטיפול יום פסיכיאטרי ברמב”ם. במקביל עסקה במחקר במעבדה הפסיכוביולוגית בטכניון בתחום ה- Basic Science, במסגרת עבודת המחקר זכתה במספר פרסים על הרצאות ופוסטרים שהציגה בכנסים שונים.

לאורך השנים מילאה תפקידי הוראה והדרכת סטודנטים ומתמחים ואף קיבלה תעודת “מרצה מצטיינת”.

  • ד”ר מיקה שפירא-רוטמן, מונתה למנהלת היחידה לרדיולוגיה פדיאטרית (דימות ברפואת ילדים) בקריה הרפואית רמב”ם.

ד”ר שפירא סיימה את לימודיה בבית הספר לרפואה בטכניון עוד בשנת 2008 בהצטיינות יתרה. היא התמחתה ברדיולוגיה אבחנתית בבית החולים רמב”ם, ולאחר מכן יצאה להשתלמות עמיתים בתחום דימות ילדים בבית החולים “שניידר” בפתח תקווה ובנוירורדיולוגיה בבית החולים לילדים Sickkids שבטורונטו, קנדה.

עם חזרתה ארצה בשנת 2018, היא עבדה כרופאה בכירה ומנהלת שירות MRI בבית החולים “שניידר”, שם פיתחה גם את תחום דימות העוברים ב-MRI.

  • ד”ר יבגניה מחמיד, מונתה לתפקיד מנהלת יחידה טיפול נמרץ נוירוכירורגי בקריה הרפואית רמב”ם.

ד”ר מחמיד, הינה בוגרת בית ספר לרפואה בקייב, אוקראינה. היא השתלמה במחלקה לטיפול נמרץ כללי בבית החולים ‘פרימן’ בניוקסל, אנגליה ובמרכז הרפואי של אוניברסיטת פנסילבניה בארה”ב, והתמחתה בהרדמה ובטיפול נמרץ כללי.
ד”ר מחמיד, המשמשת גם כסגנית מנהל המחלקה לטיפול נמרץ כללי ברמב”ם, הינה חברה בוועדת תזונה קלינית של המרכז הרפואי ומשמשת כנאמן השתלות איברים בתוכנית ארצית לאיתור וטיפול בתורמים פוטנציאליים של איברים להשתלות – “DONOR ACTION”.
תחומי המחקר העיקרים שלה הם : מטבוליזם אנרגטי ותזונה בחולים קריטיים; פגיעות ראש טראומתיות.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה