Digital Marketing

ד”ר פישר מנסה לתפוס את מקומה של רמדיה בשוק תחליפי החלב (הארץ)

מדור הכלכלה של עיתון הארץ מדווח היום כי חברת ד”ר פישר, הפעילה בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה, תכשירי עיניים ותכשירי הגנה מפני השמש, מתכננת כניסה לשוק תחליפי החלב. בשוק זה חלו בשנה האחרונה שינויים מהותיים לאור הירידה הדרמטית בנתח השוק של רמדיה, תוצאת  פרשה המחסור בויטמין B1  שהסעירה את המדינה.

מהדיווח ב”הארץ” עולה כי נתח השוק המשוער של מטרנה עלה בשנה האחרונה מ-37% ל-54% , של סימילאק מ-26% ל-38%. רמדיה שהיוותה לפני המשבר 37% והייתה שחקנית דומיננטית בשוק צנחה לנתח שוק של 8% בלבד.

עוד בכתבה כי חברת כצט ששיווקה את מותג נובולאק עומדת לצאת מהתחום לאור פלח השוק הקטן שתפס מותג זה.

לכתבה בהארץ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

התכנים המוצגים באתר זה מיועדים לאנשי צוות רפואי בלבד

אם כבר נרשמת, יש להקליד את פרטי הזיהוי שלך