Digital Marketing

עדכוני אי-מד לתעשייה (יוני 2006) : פתיחת השערים לקהל הרחב, אפקטיביות שיווקית, סטטיסטיקה עדכנית ועוד

ראשית, למי שלא יודע, ב-1/6 השנה חגגנו יום הולדת שישי…כן, כן, האתר עלה לראשונה לאוויר ב-1/6/2000 …ואנחנו בהחלט מרגישים שאפשר לעלות לכיתה א…תודה למברכים ! מכיוון שאנו משתדלים להמשיך ולפתח ולהרחיב, הנה כמה עדכונים, בקצרה ככל האפשר:

  • פתחנו שערינו לקהל הרחב ! – עד כה, גולש אקראי שהיה מגיע לאתר היה נתקל בהודעה המסבירה שהאתר מיועד לצוות הרפוא בלבד, ושיש למלא הצהרה ולהירשם. לאור פניות רבות של אנשים פרטיים וגם אגודות ואירגוני חולים החלטנו לפתוח את השערים..כדאי להסביר שלמעשה אי-מד היא כיום מאגר המידע הרפואי העדכני, בעברית, הגדול…בעולם …כן, נשמע אולי “נפוח” אבל זו עובדה. היכולת של גולשים גם לערוך חיפושים באתר לפי מילות מפתח, תאריכים וכד’ הופכת אותו למאגר מידע זמין ואיכותי, במיוחד לקהלים שמתעניינים בנושאים מאוד ספציפים, הקשורים לרוב במצב בריאותם או של הקרובים להם. במסגרת מדיניות פתיחת השערים, בכדי לעמוד בתקנות של פירסום תרופות מרשם, השיטה שבה האתר עובד היא שכל גולש שאינו מזוהה ע”י המערכת כמנוי וכשייך לצוות הרפואי, מוגדר כ”ציבורי” ויכול לראות את הפירסומות לקהל הרחב בלבד.

  • שיתוף פעולה בתוכן ובפירסום עם www.doctors.co.il  – בהמשך לסעיף הראשון אתר doctors הנחשב לאחר מפורטלי הבריאות הגדולים והאיכותיים בישראל יציב בקרוב חלון חדשות ה”שואב” אוטומטית את 10 החדשות האחרונות מ-e-Med . בצמוד לחלון חדשות זה יוכלו מפרסמי אי-מד להנות מפירסום (שכמובן יש להתאימו לקהל הרחב בהתאם לתקנות) איכותי וחשיפה גבוהה ביותר לקהל הרחב, בנוסף לפירסומים שיופיעו ב”איזור הציבורי” ב-e-Med .

  • אתרי איגודים חדשים שהצטרפו ל”כוחותינו” –  נפרולוגיה, כירורגיה כללית, כירורגיה לב חזה. בקרוב נוכל להודיע רשמית על שני איגודים נוספים, גדולים וחשובים במיוחד.

  • סקר אפקטיביות הפירסום באתר – אנו מפרסמים כעת במדור זה תוצאות סקר מעניין שבחן באיזו מידה הרופאים שנחשפים למסרים הפירסומיים באתר “שולטים בחומר” יותר או פחות מרופאים שלא ביקרו לאחרונה באתר. תוצאות מעניינות, ולדעתנו אף מעודדות…בנושא הופעת הפירסומים, בקרוב נבצע שידרוג אשר מצד אחד יגדיל את החשיפה וההבלטה לפירסום, ומצד שני לא יגרום לכל הפרעה בגלישה.

  • איך לשפר אפקטיביות פירסומית ? חשיבה קריאטיבית – התחלנו להעסיק קופירייטר, שהוא רופא (שיניים)  ופירסומאי, שילוב נדיר ומעניין. אנו מאמינים שגם בפירסומים לרופאים, וגם לקהל הרחב המבקש מידע אצלנו, ליכולת להעביר רעיון במס’ שניות כדי ליצור גירוי, תגובה והעברת מסר יכולה להיות חשיבות ואפקטיביות רבה. אי לכך מנהלי מוצרים שיהיו מעוניינים בקבלת שירות כזה (על בסיס הצלחה) – מוזמנים לפנות אלינו.

  • תכנית “גימלאים”תכנית המיועדת לתת מענה למותגים ותיקים שלא נס ליחם, אך הם אינם משופעים עוד בתקציבים נדיבים…100 $ לחודש לשמירת מודעות ונוכחות בקרב קהלי היעד.

  • אינדקס שימושי – בדף המרכז את כל כתובות האתרים הרלבנטים לתחום הרפואה בישראל, ניתן אף לכלול דפי בית/אתרים של חברות מסחריות ולהגביר ע”י כך את המודעות למותג החברה, למוצריה, ואף לאפשר תקשורת ישירה מול החברה דרך דף הבית.

  • ולסיום, קצת סטטיסטיקה :


    • נכון להיום מס’ המנויים (אנשי מקצועות הרפואה כולל כ-1000 נציגים רפואיים) באתר הוא 17,076 (יש לציין שבמס’ מרכזים רפואיים קבוצות גדולות של צוות רפואי מעיינות וצופות באתר על user name אחד, ולכן המספר מוטה כלפי מטה).

    • 73% מהם מבקרים באתר באופן פעיל (אחת לחודש לפחות)

    • ממוצע ביקורים יומי נע בין 2,000 ל-2,500

    • משך ביקור ממוצע באתר – 11 דקות ו-3 שניות

    • מס’ הדפים הממוצע שנקראו בכל ביקור – 14.3 דפים

    • כ-800,000 דפים נצפים בממוצע מידי חודש ע”י כלל הגולשים אשר מעיינים בכ-2,000 דפי מידע שונים בחודש

    זוהי הזדמנות לאמר גם תודה לחברות ולמנהלים בתעשייה אשר מביעים בנו אימון ועושים שימוש מקצועי ושיווקי המאפשר לנו להמשיך ולפתח במרץ רב את הפעילויות השונות. זוהי הזדמנות גם להביע תקווה לכך שחברות ומנהלי מוצרים נוספים יצטרפו למעגל שיתוף הפעולה. אנו מאמינים שזאת גם תהיה פעילות עם עלות/תועלת מצויינת לאותן חברות ומנהלים, וגם תרומה לחיזוק התשתית של מערכת התקשורת הרפואית-אלקטרונית הגדולה בישראל, שחוסנה ויכולותיה ודאי חשובות לכל נציגי התעשייה הרפואית בישראל.

    0 תגובות

    השאירו תגובה

    רוצה להצטרף לדיון?
    תרגישו חופשי לתרום!

    כתיבת תגובה

    מידע נוסף לעיונך

    כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה