Digital Marketing

מבצע מיחד למנהלי מוצרים: פירסום מוזל במיוחד ”עונת המלפפונים” (אוגוסט-ספטמבר 2013)

הנה אנו כבר בסוף חודש אוגוסט – תחילת ספטמבר והחגים בפתח….חם..אין כמעט כנסים ומיפגשים..בקיצור ”עונת המלפפונים”…., וזה אומר שאתם והמוצרים/שירותים שלכם כמעט ו”נעלמים” ממודעות קהלי אנשי המקצוע הרפואיים לתקופה לא קצרה .  אבל.. וזה אבל גדול – מסתבר שברשת האינטרנט בכלל,ובאי-מד בפרט,אפשר לאמר ש”העסקים” כרגיל או כמעט כרגיל.עיון בגרף הביקורים והדפים הנצפים באתר בעונה זובשנים הקודמות מראה שהירידה העונתית היא קטנה מאוד אם בכלל. ולאחרונה, עם ריבוי השימוש בסמרטפונים נראה שהיקף השימוש באתר, על אף היותם של רבים בחופשות, לא יפחת כלל.

ולכן, בכדי לחזק את המותג והמסרים שלכם גם בתקופה זו אנו רוצים להציע לכם “חבילה” מיוחדת הכוללת:

  • השגת 50,000 חשיפות פירסומיותלמותג שלכם לקהלי היעד הרלבנטים (*)לתקופה של החודשיים הקרובים בעלות מוזלת במיוחד של 4,000 ש”ח + מע”מ בלבד ! לחילופין – 25,000 חשיפות לחודש הקרוב בעלות של 2,500 ש”ח + מע”מ .

  • אפשרות ביצוע פירסומים ממוקדים ב”פוקוס” ו/או דיוורים מיוחדיםבתקופה זו לקהל יעד של לפחות 8,000 אנשי מקצוע בעלות מוזלת במיוחד של 3,200 ש”ח + מע”מ בלבד. (כולל משלוחים חוזרים למי שלא צפה בראשון)
  • (*) כולל רפואת משפחה

    יש לציין כמובן שהמפרסמים הקבועים באתר נהנים אוטומטית מהרחבת היקף החשיפה בהתאם ללא תוספת עלות.

    בהזדמנות זו נרצה להזכיר לכם שזה אולי גם הזמן לשקול ברצינות את:

    א.הצטרפות לאינדקס הממו”שים :ל”ממש את זכותכם הטבעית”  ולהצטרףלאינדקס הממו”שים(מרכזי המידע והשירות של אי-מד) המבטיחים זמינות וגישה לעדכונים שלכם ולאפשרות ליצור עמכם קשר. השירות כולל הפניות ממדורים וכתבות על בסיס מילות מפתח רלבנטיות. כל זאת, כולל בנייה והקמה ותחזוקה –  בעלות מפתיעה שנתית של 2,500 ש”ח + מע”מ בלבד. (כולל הפיכת הממו”ש לאפליקציה סמרטפונית !)

    ב.הצטרפות לתמיכה בבתי הספר האינטרנטיים באמצעות חסות לדיוני מקרה אינטרקטיביים :בידקו אם באחד אויותר מהקורסים הקיימים תהיו מעוניינים לתת חסות לדיוןמקרה אינטרקטיבי. (דוגמא ראשונה למקרה כזה אפשר לראותכאן בקורס השבץ). זוהי שיטה מצויינת לתרגול ושיפור יכולות והבנה שגם תורמים לרופאים המשתתפים כך באופן אקטיבי בקורסים השונים (למעלה מ-5,000) וגם עשויים לקדם את ההבנה על מקומו של המוצר/שירות/טכנולוגיה שלכם בטיפול.

    בקיצור , חברים יקרים, אפשר וגם רצוי להעביר את התקופה הזו באופן פרודוקטיבי ומועיל…(גם אם אתם עדיין באמצע או סוף החופשה והחגים בפתח כאמור..) ואנחנו כאן כמובן לשירותכם בכדי לקדם את ה”אקשן” כמו שצריך…

    שלכם, באיחולי שנה טובה !

    בעז גנזבורג וצוות אי-מד

    0 תגובות

    השאירו תגובה

    רוצה להצטרף לדיון?
    תרגישו חופשי לתרום!

    כתיבת תגובה

    מידע נוסף לעיונך

    כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה