Digital Marketing

אי-מד משיקה שירות חדש לתעשייה : ODP ! אפליקציה להרצת אופטימיזציה של תכנית דיגיטלית !

אי-מד שמחה להציג שירות חדש לתעשיה : אופטימיזציה של תכנית דיגיטלית Optimal   Digital Plan)  ובקיצור ODP ) !.

איך זה עובד ? אתם ממלאים לכל מוצר רלוונטי שאלון קצר (קהלי יעד, סייקלים מתוכננים , הערכות לאפקטיביות של כלים דיגיטליים שונים, היקף תקציב דיגיטלי ) ואנחנו, על בסיס פרמטרים אלה מפעילים את אפליקציית ODP וחוזרים אליכם עם התכנית הדיגיטלית האופטימלית , היינו זו שמייצרת עבורכם את מקסימום האינטרקציות האפקטיביות במסגרת מגבלת התקציב שהגדרתם .

להלן דוגמא  עבור מוצר בתחום קרדיו מטבולי:

מנהל המוצר אף הכניס את הערכותיו לאפקטיביות של ערוצי דיגיטל שונים בדלקמן :

מערכת ODP ביצעה ניתוח של הפרמטרים שהוזנו על ידי מנהל המוצר, חישבה את העלויות האפקטיביות לאפשרויות הדיגיטליות השונות,  ולאחר הרצת האופטימיזציה המליצה על התכנית הבאה ;

כפי שניתן לראות במסגרת התקציב שהוגדר (100,000 שח) שכולל גם את עלויות ההפקה הנדרשות לחלק מהפעילויות, התכנית המוצעת צפויה לייצר 13,372 אינטראקציות אפקטיביות, ולכלול 5 פעילויות בלבד מתוך כלל הערוצים הדיגיטליים האפשריים. בהשוואה לתכנית המקורית , זו שנקבעה לפני השימוש באפליקציית ODP , כמות האינטרקציות האפקטיביות המושגת הייתה של  8,500 בלבד, כלומר, האופטימיזציה הגדילה את האפקטיביות, במסגרת התקציב הנתון בכ-57% .

מידע חשוב נוסף שהשימוש ב-ODP עשוי לספק הוא להעריך אם יש מקום לשקול הרחבת/הקטנת סך התקציב הדיגיטלי . זאת באמצעות השוואת העלות הממוצעת והשולית לאינטרקציה אפקטיבית המתקבלת ב-ODP  לעלות לאינטרקציה אפקטיבית בפעילויות השיווקיות הלא דיגיטליות . כך למשל אפשר לראות שהעלות השולית לאינטראקציה אפקטיבית בתקציב הדיגיטלי היא 21.7 ש”ח (להשתתפות בוובינר//סמינר כולל עלות הפקה) . אם למשל העלות המוערכת להשתתפות בכנס שבו צפויים להשתתף 200 רופאים היא 10000 שח וההערכה שלכם לציון האפקטיביות של האינטראקציה בכנס כזה היא 6 (בסולם 0-10) , העלות האפקטיבית לאינטראקציה היא 83.3 שח (עלות לאינטראקציה -50 שח , ולאחר שיקלול לפי מדד אפקטיביות : 50/0.6 = 83.3 שח). כלומר העברת 10000 שח למשל מתקציב השתתפות בכנסים לפעילות של סמינר דיגיטלי או סקר דיון מקרה או אלגוריתם ממוחשב (שהעלויות האפקטיביות לאינטראקציה שלהן נמוכות משמעותית (כ-23 לאינטרקציה אפקטיבית) תשיג גידול של למעלה מ-300 אינטראקציות אפקטיביות ללא שינוי בתקציב הכולל (השתתפות בכנס בתקציב 10,000 מייצרת כ-120 אינטראקציות אפקטיביות, בעוד שהשקעתם בסקר דיון מקרה או אלגוריתם ממוחשב תייצר כ-430 אינטראקציות אפקטיביות, כלומר גידול של 310 אינטראקציות אפקטיביות).

זה נראה אולי קצת מורכב ומסובך – אבל זאת בדיוק הסיבה מדוע אנו ממליצים לכם להשתמש ב-ODP …

ההצעה שלנו , היא להתנסות בשימוש בכלי הזה, ללא התחייבות וללא עלות על ידי כניסה ל-ODP ומילוי הפרמטרים (לוקח מקסימום 2-3 דקות) , ואנו נדאג תוך זמן קצר להריץ את האופטימיזציה ולחזור אליכם עם תכנית אופטימלית, כזו שתשיג ניצול מקסימלי של התקציב הדיגיטלי שלכם.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

התכנים המוצגים באתר זה מיועדים לאנשי צוות רפואי בלבד

אם כבר נרשמת, יש להקליד את פרטי הזיהוי שלך