Erectile dysfunction

חברת התרופות תרימה במעברות החלה לשווק בימים אלה את ה”פרלוקס”, תכשיר חדשני לשיפור ההנאה המינית הגברית

חברת התרופות תרימה  במעברות החלה לשווק בימים אלה לשווק את ה”פרלוקס”, ((PRELOX® תכשיר חדשני וייחודי המיועד לשיפור ההנאה המינית הגברית, התכשיר מיוצר על ידי החברה הבינלאומית  הורפאג משוויץ. התכשיר רשום כפטנט ויעילותו הוכחה במספר מחקרים מדעיים, קליניים.

“פרלוקס” הוא תוסף תזונה המכיל תערובת המוגנת בפטנט, של שני חומרים טבעיים L-ארגינין ופיקנוג’נול . L-ארגינין היא חומצה אמינית חיונית הנמצאת במזונות רבים. הגוף משתמש בחומצה אמינית זו כדי ליצור חומר הנקרא תחמוצת ניטרית (NO). חומר זה הוא מרכיב מפתח המעורב בהתרחבות כלי הדם המובילה לזרימת דם משופרת. הפיקנוג’נול היא תמצית ייחודית המופקת מקליפת עץ האורן הימי הגדל לחופי האוקיינוס בצרפת. התמצית מכילה  חומרים המפעילים אנזימים בגוף הנחוצים להפיכת L-ארגינין לתחמוצת ניטרית. השילוב בין שני חומרים אלה תורם להגברה של זרימת הדם ובכך מסייע לגברים להגיב באופן ספונטני לגירוי מיני ולזיקפה עד לסיפוק מיני מירבי.

לאחר ארבעה שבועות של שימוש קבוע בפרלוקס צפוי המשתמש לנהל חיי מין טובים יותר וסדירים ללא הצורך ליטול תרופות זמן קצר לפני קיום יחסי המין.

ארבעת המחקרים הקליניים, בהם השתתפו כ- 250 גברים בגילאי 30-50 עם הפרעת זקפה קלה עד מתונה, הוכיחו כי שימוש קבוע ב”פרלוקס”  סייע ליכולת לשמור על זקפה למשך זמן ארוך יותר, להגברת תדירות הזקפה ולעלייה בתדירות קיום יחסי המין.

ה”פרלוקס” אינו מצריך מרשם רפואי אך אסור לשימוש בקרב חולי לב וחולי אי ספיקת כליה.

אריזה של 180 טבליות המספיקה לשלושה חודשים עולה 845 וניתן  לרכוש אותו במוקד הזמנות כוכבית לגבר או כוכבית 5337.

חברת הורפאג, הינה אחת החברות המובילות בעולם בתחום תוספי תזונה והמזון הבריאותי. החברה היא הספקית הבלעדית בעולם לתמצית הפיקנוג’נול הייחודית והיא משקיעה הון רב במחקרים על יעילותו בקטגוריות בריאותיות שונות.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה