Flu

טיפים לשיפור העמידות מול מחלות חורף/ ד’ר מוטי לוי, הרופא הראשי של רשת מרפאות כללית רפואה משלימה

שפעת

1)  שינה מספקת הינה אחד מגורמי המפתח לעמידות בפני זיהומים, כדאי לבצע מספר תרגילי הרפיה   על מנת לשפר את האפקטיביות של השינה. תרגיל מצוין לשיפור השינה הוא חזרה על כל מאורעות היום בסדר הפוך מרגע לפני השינה ועד הבוקר ללא מעורבות רגשית , התרגיל “עושה סדר” ברצף של ארועי היום ומנטרל גורמים מטרידים המפריעים לשינה בריאה ורציפה.

2)  אבץ אבץ התגלה במספר רב של מחקרים כמשפר עמידות מול מחלות זיהומיות ונמצא כיעיל בקיצור משך המחלה.

מזונות כמו דגנים מלאים, אגוזי פקאן, גרעיני דלעת, גזר וסלק עשירים באבץ באופן טבעי ויכולים לסייע בצמצום הסיכוי להידבק ממי שכבר חולה.

3)  “דבש  משופר”  -לחלוט תערובת ( ניתן לקנות בבית טבע) צמחי מרפא כמו מנטה, אנג’ליקה, אכילאה אלף העלה כף בחצי ליטר מים , עד שרוב המים מתאדים ואז לסנן לכלי אחר ולצקת לתוך התמצית דבש ולערבב  על אש קטנה מאוד עד שהמים שנותרו התאדו ותמצית הצמחים הפכה להיות חלק מהדבש.

ניתן להשתמש בדבש כממתיק או כממרח בעל תכונות משופרות לחיזוק העמידות בפני מחלות זיהומיות.

4) גרון מודלק יכול להיעזר בתמצית פרופוליס אותה יש לטפטף לרבע כוס מים (10-30 טיפות תלוי בגיל בכל מקרה לא לילדים מתחת לגיל חמש) ,לגרגר מספר פעמים ביום  ולשתות.

5)  שפעת הינה מצב של עודף קור מנקודת מבטן של מספר שיטות הוליסטיות ולכן שתית  תה קינמון ו/או  ג’ינג’ר  מגבירה את החום הפנימי ומשפרת עמידות בפני מחלות חורף , מומלץ בעיקר למי שסובל/ת מקור תמידי בגפיים ובכלל, אינו מומלץ לסובלים מצרבות והפרעות אחרות במערכת העיכול.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה