נציבת הקבילות במשרד הבריאות פירסמה היום את הדו"ח השנתי לשנת 2015 . מהדו"ח עולה כי הוגשו בסה"כ כ-13,000 תלונות, וכרבע מהן נמצאו כמוצדקות. בנוסף, 17% מהתלונות נפתרו מול קופות החולים בעקבות הגשת התלונה, כך שבסה"כ לכ-40% מהתלונות שהוגשו נמצא פתרון.
מרבית התלונות , כ-55%, עסקו בסל השירותים , כלומר נגעו לזכאות לקבל תרופות, שירותים, בדיקות וכד'. מבחינת טיפולים בלט מס' הפניות הנוגע לזכאות לביצוע ניתוח לקיצור קיבה.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!