רפואת שיניים

גם בים המלח ובאילת: מרפאת השיניים הניידת של יד שרה מעניקה טיפולים בחינם למפונים

מרפאות שינים יד שרה אילת בתי מלון

כחלק ממערך הסיוע הממוקד שמעניקה יד שרה למפונים מאזורי הלחימה בנוסף למעטפת השירות הפעילה בחירום כבשגרה, מרפאת השיניים הניידת של יד שרה מגיעה למלונות בים המלח ובאילת בהם שוהים המפונים ומעניקה טיפולי שיניים חינם בחסות קופת חולים מאוחדת.

“האתגר לא היה פשוט”, מתארים רופא השיניים ד”ר מאהר ומנהלת המרפאה גב’ איריס בן שושן, “באילת, עיר הנמל הדרומית, הפונים מתארחים בצפיפות רבה כשמאורעות המלחמה ניכרים על פניהם של הילדים. הסיטואציה הרגישה דרשה טיפול מקצועי עם המון לב. כך גם במקרים רגישים כמו החלפה מורכבת של כתר לתושבת שדרות שנמצאת בגפה באילת”.

אחת המטופלות היא אביטל, ילדה בת 6 מנתיבות. אביטל, שמצולמת בתמונה עם צוות מרפאת השיניים הניידת של יד שרה, הגיעה בשבוע שעבר למרפאת שיניים מקומית על מנת לעבור עקירה דחופה, אך לאחר כמעט שעה שוחררה ללא טיפול בשל מורכבות הפרוצדורה. היום, בזכות המכשור המשוכלל במרפאת השיניים הניידת של יד שרה, בוצעה העקירה בהצלחה.

נשיא יד שרה הרב אורי לופוליאנסקי “כארגון החברתי המרכזי בישראל, טבעי שניקח אחריות ונאמץ את כל יכולותינו כדי שכל אחד יוכל לקבל את מיטב השירות. אני מודה למערך הרפואי ביד שרה שנרתם לפרוייקט כה משמעותי וחיוני. במקביל כדי לענות על הביקוש הגובר, אנו ממשיכים לעבות את ערוצי השירות בכל 126 הסניפים בכל נקודה במדינה”

בתמונה: הילדה אביטל עם צוות מרפאת השיניים, באדיבות דוברות יד שרה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה