האירוע השנתי של האגודה לסוכרת נעורים – 31 במאי 2011

שלום לכם חברים וחברות יקרים

אני מקווה ששלומכם טוב (מכל בחינה), ושאיזון הסוכר שלכם עומד ביעדים שנקבעו על ידי רופאיכם ו/או שהצבתם לעצמכם. הפעם אבקש להסב את תשומת לבכם לאירוע השנתי של האגודה, שיתקיים ביום שלישי הקרוב (31.5.2011) בהאנגר 11 בנמל ת”א. במרכז האירוע –  הופעתו של שלום חנוך האגדי, שיבצע קלאסיקות נבחרות מהרפרטואר המרשים שלו, המתבסס על קריירה מפוארת ורבת שנים.     

בפתיחת הערב יוקרן סרטון מרגש ומצחיק כאחד, שהופק במיוחד לכבוד האירוע, אשר בו מככבים הילדים שלנו ומסבירים לקומיקאי רמי ורד איך זה להיות כל כך מתוקים ואיך נראים חייהם עם סוכרת, זריקות ומחטים ו-(כמעט) ללא סוכריות. 

במהלך האירוע יוגש כיבוד טעים של חברת הקייטרינג ‘לה-פמיליה’ (שהרי לא ניתן לכם לצאת רעבים…) ויפתח בר משקאות עשיר מבית הכרם.

ואני, שמתכבד להנחות את הערב, מתחייב בזאת שלא להאריך יתר על המידה בנאומים ובדיבורים… 

 כל הכספים שנצליח לגייס בזכות האירוע השנתי יוזרמו בחזרה אליכם ולטובתכם – אם כתמיכה בפעילויות שונות וחשובות שהאגודה יוזמת עבורכם; ואם למימון מחקרים פורצי דרך בתחום הסוכרת סוג 1 הנערכים בישראל.

מכאן שבקניית כרטיס לאירוע (במחיר מוזל במיוחד לחברי אגודה ולמשפחותיהם!) יוצא שבעצם אתם גם משקיעים בעצמכם ובבריאותכם וגם נהנים מערב בלתי נשכח עם אחד מגדולי הדור במוסיקה הישראלית. 


נשמע טוב, לא?!

נתראה באירוע, שלכם ומשלכם

רז מאירמן

לרכישת כרטיסים: צרו עמנו קשר בטלפון  03-5160171

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה