יום הסוכרת הבינלאומי 14.11.11 בין 14:30-20:00

במסגרת חודש המודעות הבינלאומי לסוכרת האגודה לסוכרת נעורים בישראל מקיימת את הכנס השנתי תחת הכותרת: איזון מחקר מתקדם גוף ונפש

הכינוס יתקיים באודיטוריום סמולארש, אוניברסיטת ת”א, רח’ ג’ורג’ וייז, צמוד לשער 4 אוניברסיטת ת”א.


הכנס יתמקד השנה בנושא סוכרת נעורים במעגלי-החיים:

היבטים נפשיים והתנהגותיים, להיות מבוגר עם “סוכרת נעורים”,  סוכרת בבית-הספר, לצאת למסעדה עם סוכרת, הגישה הטבעית וסוכרת… ועוד.

מחיר כניסה לכנס ולסדנה 25 ליחיד, 45 – למשפחה, חינם לחברי האגודה.

הרשמה במקום, פרטים נוספים באתר האגודה www.jdrf.org.il 

מופע אורח: להקת טררם קידס ו”כח המשאלות”

האגודה לסוכרת נעורים בישראל תקיים ביום ב’, ה-14.11.11, את הכנס השנתי “יום הסוכרת הבינלאומי”, באודיטוריום סמולארש באוניברסיטת ת”א, בין השעות 14:30-20:00.

הכנס יתקיים תחת הכותרת: “איזון מחקר מתקדם גוף ונפש”.

עם הכרזת האו”ם לפני מספר שנים על הסוכרת כעל מגיפה עולמית שיש למגרה, נקבע יום בינלאומי המציין את הסוכרת וגם השנה ב- 14.11.11 יצויין יום הסוכרת בעולם כולו.

במסגרת יום זה מתקיימות פעילויות המיועדות להעמיק את המודעות למחלה ולהגביר את החשיפה בציבור לסיכוניה, במטרה להאיץ את המחקר ולמצוא לה מרפא.

הכנס, אותו האגודה לסוכרת נעורים מקיימת השנה, כולל הרצאות של מיטב המומחים. חוקרים ורופאים לטיפול בסוכרת ממרפאות הסוכרת בארץ וראשי החוקרים בתחום, יעבירו הרצאות ומצגות על המחקרים החדשים, אמצעי טיפול, תזונה ופעילות גופנית, מכשור טכנולוגי ועוד.

במקביל, תתקיים תערוכה מקיפה של חברות מובילות בתחום: מכשור וטכנולוגיה רפואית, תרופות, מגוון המוצרים הקיימים לטיפול בסוכרת; מוצרי תזונה ומזון, מוצרי הגיינה ועוד. התערוכה מהווה הזדמנות לחברות להציג את מגוון החידושים והמוצרים שלהם המיועדים לציבור הסוכרתיים.

לאורך הכנס יתקיים הפנינג לכל המשפחה: סדנאות לחיים טובים ומאוזנים עם סוכרת, ביניהן: שיטת טיפול ב’אייפק’ לאיזון גוף ונפש בסוכרת סוג 1, הגישה הטבעית נטורופתיה וסוכרת נעורים, ייעוץ להורים לילד סוכרתי במערכת החינוך, וגם לאכול בחוץ עם סוכרת סדנה של דיאטנית רשת ‘ארומה’. במתחם התערוכה יתקיימו טיפולים טבעיים עבור אורחי הכנס, ולילדים הצעירים – פעילויות יצירה, הצגות והפתעות נוספות.

הכנס יתקיים במעמד נציגת משרד הבריאות, ד”ר אורנה טל, ראש האגף למדיניות טכנולוגית במשרד הבריאות.

המופע המרכזי בכנס יהיה מופע אורח של להקת טררם קידס ו”כח המשאלות”, מופע חדש שכולו אנרגיות, קצב ושמחת חיים כמיטב המסורת מבית ‘טררם’.

לאירוע מוזמנים חבר הנאמנים של האגודה, אנשים פרטיים, כ- 3,000 סוכרתיים ובני משפחותיהם מכל רחבי הארץ, צוותים מקצועיים וציבור שוחרי בריאות.

מדי יעקובזון, מנכ”ל האגודה לסוכרת נעורים: “אנו מקיימים את הכנס כבר שנים רבות, למען הסוכרתיים ובני משפחותיהם. מאחורי האירוע עומדת מטרה נעלה להעמיק את המודעות למחלה ולהגביר את החשיפה בציבור לסיכוניה, במטרה להאיץ את המחקר ולמצוא לה מרפא. המופע שנבחר השנה מתחבר לערך הבסיסי של כל סוכרתי ולנושא בו מתמקד השנה הכנס: לשאוף לקבלת אנרגיות ולהיות חדורי מוטיבציה לעשות טררם ולפעול למען הגשמת משאלותיהם”.

“טררם קידס כוח המשאלות”

טררם קידס ו”כח המשאלות” הוא מופע חדש שכולו אנרגיות, קצב ושמחת חיים כמיטב המסורת מבית טררם. היוצרים דורון רפאלי ואבי רוזנבלום חוברים בשלישית ליצירה צבעונית והומוריסטית השואבת את קהל הילדים וההורים אל תוך עולם קסום של קצב ודמיון.

הפעם, עוברת חבורת טררם מסע מרתק, במהלכו לומדים הילדים שאם רק יאמינו בעצמם, יתגשמו כל משאלות ליבם!

בנוסף, לומדים הילדים, דרך החוויה, להעריך את ההורים ותפקידם החשוב בחייהם תוך כדי הבנה שהעולם לא יוכל להתקיים ללא חוקים, סדר וכללים. מעבר לחווית החושים, הקצב והמוסיקה, יצאו הילדים מההצגה עם מוסר השכל, מלאי אנרגיות וחדורי מוטיבציה לעשות טררם ולפעול למען הגשמת משאלותיהם.

האגודה לסוכרת נעורים היא גוף (מלכ”ר) שנוסד ב- 1981 על ידי הורים לילדים החולים בסוכרת מסוג 1 (סוכרת נעורים). בישראל  50,000 חולים מתוכם 5,000 חולים עד גיל 18.

האגודה חרתה על דגלה שתי מטרות עיקריות – מימון הטיפול והמחקר הרפואיים הטובים ביותר למציאת מרפא למחלה ולסיבוכיה, וכמו כן לשיפור איכות חיי הילדים ומשפחותיהם.

אתר האגודה לסוכרת נעורים www.jdrf.org.il טל  03-5160171 .

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה