הכנס השנתי של האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל, יום חמישי, 17 בנובמבר 2016 כפר המכביה

מיטב המומחים ירחיבו על מגוון מחקרים, חידושים ופיתוחים לסוכרת מסוג 1;

סוכרתיים מעוררי השראה ישתפו בעשייתם ובניסיונם;

הכנס יכלול סדנאות מקוריות לילדים ובני נוער, תערוכת חברות ועוד

האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל תקיים את הכנס השנתי שלה ב-17 לנובמבר 2016, במסגרת חודש המודעות העולמי לסוכרת מסוג 1.

הכנס, המתקיים מדי שנה, מיועד לסוכרתיים מסוג 1 בכל הגילאים, ומאפשר לקהילת סוכרת מסוג 1 בישראל להתעדכן במיטב החידושים, המחקרים, הפיתוחים, הזכויות והשירותים בעולם הסוכרת, מפי מיטב המומחים ואנשי המקצוע בתחום.

הכנס הקרוב יכלול מגוון מושבים:

מושב הבוגרים בכנס יעסוק במגמות חדשות לקידום איכות חייהם של הבוגרים הסוכרתיים ויכלול תכנים מרתקים, ביניהם: מהפך בנגישות הטיפול, שמירה על איזון הסוכרת בחיי היום-יום, תורשה של סוכרת מסוג 1, מיניות ופוריות ועוד.

במושב מחקר ופיתוח, מיטב החוקרים בתחום ירחיבו על מחקרים  ופיתוחים טכנולוגיים חדשים, ביניהם: תוצאות מחקר שעסק בזיהוי המאפיינים הגנטיים של סוכרת לצורך מציאת טיפולים חדשים, הצגת היוזמה המשותפת עם   BIRAX   ועוד. 

במושב למאובחנים הטריים, יקבלו סוכרתיים ובני משפחותיהם ‘חיבוק חם’ עם כניסתם לקהילה, כאשר סוכרתיים ‘ותיקים’ יעניקו תמיכה ומידע חשוב בכל הנוגע לחיים החדשים לצד הסוכרת.

המושב להורים לילדים סוכרתיים יעסוק בהתמודדות עם הילד הסוכרתי במשפחה, ההשפעה שיש לכך על בני המשפחה, ויעניק כלים להתמודדות מיטבית של התא המשפחתי בחיי היום-יום, לצד הסוכרת.
במושב לילדים, ילמדו בני 6-9 על התהליך שקורה בגופם בעקבות הסוכרת וכן על מחקר וטיפולים חדשניים. ילדים סוכרתיים בגילאי 9-12 ייהנו ממפגשים מעוררי השראה עם הסופרת דנה אלעזר-הלוי, מחברת ספרי “שליחות חשאית” ומסיפורו של ספורטאי ‘איש הברזל’ שהינו סוכרתי בוגר.

למושב לנוער, בגילאי 12-18, יגיעו ספורטאים, אקסטרימרים סוכרתיים ורופאה מומחית בתחום, שיוכיחו לנו שאפשר לעשות הכל לצד הסוכרת, גם בגיל ההתבגרות.

ילדים ובני נוער מתוקים – בואו מלאי אנרגיה ויצירתיות, כי בכנס הזה אתם תתנסו בסדנאות כתיבת מוסיקה בסגנונות שונים, ותייצרו מנגינה מתוקה משלכם!

כמדי שנה, גם השנה יכלול הכנס מושב לקראת שירות, ובו יקבלו הורים וסוכרתיים מעל גיל 15 את כל המידע על מסלולי ההתנדבות הפתוחים לסוכרתיים בצה”ל ובשירות הלאומי, הכנה לוועדות הרפואיות, וכן חיילים סוכרתיים ישתפו בחוויית השירות שלהם.


המושב לצוותים הרפואיים יעסוק השנה בסוכרת וגיל ההתבגרות, ויעניק למטפלים כלים במפגש ובעבודה עם המטופלים.

הכנס יתקיים ביום חמישי, 17 בנובמבר 2016, ט”ז בחשוון תשע”ז, בין השעות 13:30 – 21:00, בכפר המכביה, רחוב פרץ ברנשטיין 7, רמת-גן.

לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן בבקשה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה