כירורגיה של היד

ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים בישראל מציע ללא תשלום טיפול וייעוץ בנושא צלקות לנפגעי חרבות ברזל

ניתוח כף יד טראומה HAND SURGERY

ארגון המנתחים הפלסטיים האסתטיים בישראל פרסם היום כי יציע ייעוץ וטיפול ללא תשלום לנפגעי המלחמה על ידי רופאים מומחים לכירורגיה פלסטית ובעלי נסיון בטיפול בשחזורים וצלקות.

בארגון פונים לכל מי שזקוק לייעוץ או טיפול בנושא צלקות, לצורך הגשת מסמכים לרשויות או למתן יעוץ על אודות זכויותיהם לפיצויים בגין צלקות בעקבות המלחמה, לפנות לארגון ולהיעזר ברופאים המומחים ללא תשלום.

לצורך כך ניתן לפנות 24/7 למוקד המאויש של ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים בישראל לטלפון 03-6134737 ולתאם הגעה.

לדברי הארגון, רבים מנפגעי המלחמה שנותרו עם צלקות אינם מטופלים בפן האסתטי בשל עומס גדול בבתי החולים.
ד”ר מאיר כהן, יו”ר ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים בישראל הסביר כי יש עיכובים בטיפולים אסתטיים בשל העומס, והטיפולים שאינם דחופים נדחים בגלל שמשאבים רבים במערכת מופנים לטיפול בנפגעים בגוף ובנפש: “חלקנו כבר עוסקים במגוון התנדבויות בתחום האזרחי ועתה אנו נערכים להמשך פעילות כולל סיוע בתחום האסתטי של טיפול בצלקות. מדובר בנפגעים אשר הפציעות שלהם כבר טופלו היטב אך נותרו עם צלקות אשר משפיעות על דימוי הגוף וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. אני מזמין את נפגעי חרבות ברזל לפנות אלינו ולהיעזר בנו לייעוץ או טיפול בנושא צלקות, לצורך הגשת מסמכים לרשויות או למתן יעוץ על אודות זכויותיהם לפיצויים בגין צלקות בעקבות המלחמה”. ד”ר רון עזריה, מזכ”ל ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים מוסיף כי: “כמי שמתנדב לצד רופאים אחרים בזיהוי החללים במלחמה הזו ראיתי את הזוועות מקרוב ואני יודע שאנחנו נצליח לשקם את מה שנהרס. לצד זה חשוב לנו לרתום את הידע שלנו לטובת נפגעי המלחמה ולסייע להם לחזור לתפקוד פיזי וחברתי על אף הפציעות. מהצלקות הנפשיות ייקח עוד שנים להחלים אך הודות להתקדמות המדעית בתחום ולניסיון שלנו, בצלקות הגוף ניתן ורצוי לטפל עוד היום ונעשה זאת באהבה”.

תמונת הכותרת: דוברות ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים בישראל.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה