ביטוח רפואי

מחקר מבוקר וקטלני : ספר מתח חדש על מחקר קליני שהסתבך…הפרק הראשון באון ליין.

הספר נכתב ע”י בעז גנזבורג, עורך מנהל ושיווק רפואי ומנכ”ל אי-מד המתאר כיצד מחקר קליני של תרופה חדשה יוצא מכלל שליטה. מתוך עטיפת הספר:  

בעוד הקהילייה הרפואית הבינ”ל ממתינה בציפייה דרוכה לתוצאות המחקר הקליני שיוכיח את היעילות היוצאת הדופן של “הל?יפ??יד?יזו?מ?אב?”,  התרופה החדשה והמהפכנית למניעת מחלות לב, שאמורה להכניס לחברת הילת?מד עשרות מיליארדי דולרים בשנה –  נהרג בפיגוע טרוריסטי פרופ’ רולנסקי, אחד הקרדיולוגים המובילים את המחקר. האם העובדה שפרופ’ רולנסקי העלה כמה שאלות קשות הנוגעות לתוצאות המחקר קשורה לפיגוע ? זה בדיוק מה שמטריד את יואב גרין, מנהל אתר האינטרנט ?בריאות און ליין? ,המספק מידע מקצועי לרופאים, שפרופ’ רולנסקי שימש בו כעורך תחום הקרדיולוגיה. כשגרין מתחיל להפעיל את קשריו עם השב”כ והמוסד, קשרים שפיתח בעת שהתחוללה בארץ הפרשה הידועה כפרשת “החיידק הקטלני” , העלילה מסתבכת במהירות … 

  *      *      *

בעז גנזבורג, מחבר “חיידק קטלני” שיצא לאור בהוצאת לדורי ב-1997 והפך לרב מכר, הוא יליד 1956 , נשוי ואב לשניים , בוגר כלכלה ומנהל עסקים, מומחה בכלכלת בריאות ומאז שנת 2000 המייסד הבעלים והמנהל של אתר www.e-med.co.il  המהווה מקור מידע מרכזי לקהילייה הרפואית בישראל.

לקריאת הפרק הראשון – הקליקו כאן

את הספר ניתן לרכוש ב”שבוע הספר” בדוכני הוצאת “סער” ובחנויות הספרים המובחרות (לאחר שבוע הספר).

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה