מחלות זיהומיות

חיסון פרבנר 20 נגד דלקת ריאות בסבסוד של 85% גם לגילאי 18-65 (מכבי שירותי בריאות)

החל משבוע זה זכאים גם חברות וחברי מכבי בגילאי 18-65 אשר סובלים ממחלות רקע ונמנים על קבוצת הסיכון, לקבל את החיסון החדש נגד דלקת הריאות פרבנר 20 (PREVENAR 20, PCV20) בסבסוד של 85%.

עד היום, היו זכאים לסבסוד עבור חיסון זה חברים בגילאי 65 ומעלה וכעת רק במכבי זכאים חבריה גם בגילאי 18 ומעלה הנמנים בקבוצות הסיכון לקבל החיסון החדש בהשתתפות של 15% בלבד מעלות החיסון.

החיסון החדש מחליף את החיסון הישן Pneumovax והינו יעיל ובטוח יותר, מהווה גרסה עדכנית יותר ומכיל בתוכו מספר רב יותר של זנים שתפקידם למנוע הידבקות בחיידק פנוימוקוק האחראי על מרבית התחלואה בדלקת ריאות חיידקית.

החיסון יינתן במרפאות האחים/ות של מכבי ברחבי הארץ תוך הפניה מרופא/ת המשפחה, וניתן לקבלו יחד עם כל חיסוני השגרה וללא צורך ברווח זמנים ביניהם.

האחות הראשית של מכבי שירותי בריאות תמי אלקלעי:
״אנו במכבי גאים להמשיך ולספק לחברינו את שירותי הרפואה הטובים ביותר, גם בתחום החיסונים. החיסון החדש שמגן מפני דלקת הריאות הינו יעיל ובטוח ואנו ממליצים לכל האוכלוסיות בסיכון ובעלי מחלות הרקע, כמו למשל סכרת, מחלות ריאה ומחלות לב – לבוא ולהתחסן. מכבי מאפשרת בלעדית לכלל חבריה בגילאי 18 ומעלה שמתאימים לקבלת החיסון לקבל אותו בסבסוד – בדומה לחברים בגילאי 65 ומעלה, מה שמעיד על החשיבות שאנו רואים בקידום תחום זה״.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה