פנימית

לידיעת מטופליך הסוכרתיים: :מסגרת ציון 60 שנה לאגודה הישראלית לסוכרת, ב-14/5 יתקיים ‘יריד סוכרת’ בבנייני האומה בירושלים

ביום רביעי ה- 14.5.2014 תקיים א.י.ל, אגודה ישראלית לסוכרת, יריד גדול בבנייני האומה בירושלים שיעסוק בנושא הסוכרת וסיבוכיה .

הרצאות של מומחים מובילים בתחום וייעוץ מקצועי, עמדה לבדיקות לגילוי מוקדם של סוכרת ויתר לחץ דם והטבות ברכישת מכשור וציוד עזר רפואי לסוכרתיים

במסגרת שנת ה-60 לאגודה הישראלית לסוכרת, מקיימת האגודה מגוון אירועים ופרויקטים ייחודיים שמטרתם לסייע להעלות מודעות לאורח חיים בריא, לגילוי מוקדם של סוכרת ולחיים טובים יותר לצד המחלה. כחלק מכך, יתקיים יריד סוכרת גדול בבנייני האומה בירושלים ביום רביעי ה-14/5/14, בין השעות 9:30 – 16:30.

בישראל חיים כחצי מיליון סוכרתיים ועוד כחצי מיליון טרום סוכרתיים שטרם אובחנו, כאשר המספר רק הולכים וגדלים ומצביעים על סוכרת כמגפה של המאה ה-21. חשיבותו של קיום יריד בריאות הינה גדולה ומשמעותית, ויכולה לסייע לסוכרתיים רבים ובני משפחותיהם לסגל אורח חיים נכון, למנוע את סיבוכי הסוכרת וללמוד כיצד יש באפשרותם לאזן את הסוכרת ולשפר את איכות חייהם לצד המחלה.

את היריד יפתחו פרופ’ ארדון רובינשטיין, יו”ר האגודה הישראלית לסוכרת ומר מוטי פרלמוטר, מנכ”ל האגודה הישראלית לסוכרת. במהלך היריד תתקיימנה הרצאות מקצועיות של מומחים מובילים בתחום הסוכרת בישראל, ביניהן מגוון הרצאות העוסקות בסיבוכים שונים של סוכרת;
ד”ר יואל הנהרט, רופא עיניי מומחה במחלות רשתית מהמרכז הרפואי “שערי צדק”, ירצה בנושא סיבוכי סוכרת בעיניים, פרופ’ יורם ורדי, אורולוג בכיר ביה”ח תל השומר ירצה בנושא הפרעות בתפקוד מיני אצל סוכרתיים, ד”ר אביבית כהן מיחידת הסוכרת של ביה”ח הדסה עין-כרם תרצה בנושא סיבוכי כליות אצל סוכרתיים ועוד. עוד ביריד: הרצאה של עו”ד ליאור טומשין, בעליו של המשרד ‘מרקמן טומשין’, על זכויות חולי סוכרת מול המוסד לביטוח לאומי ומס הכנסה ונציגי קופות החולים יציגו את “סל הסוכרתיים”.

היריד פתוח לציבור הרחב ללא צורך בהרשמה מראש, ובתשלום כניסה במקום בסך 10 לפרטים

נוספים: א.י.ל – 03-9508222 / באתר: http://www.sukeret.co.il

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה