שיווק ומנהל רפואי

רוצים לשדרג את האירוע שלכם ?

אם אתם מתכננים אירוע כלשהו (השקה, הרצאה וכד’) ויש לכם עניין לשדרוג רציני שלו, יש לנו הצעה מעניינת עבורכם.

צוות e-Med יסקר את האתר בהתאם לצרכים ולאפשרויות (הקלטת מרצים, צילום בוידאו, צילומי סטיליס כולל אפשרות למשתתפי הכנס ל”הוריד” את התמונות שלהם מאתר ספציפי וכד’), והכנס על הרצאותיו, (שילוב של קול + סליידים ) יוצג באתר.

השידרוג הזה יאפשר גם לבאי הכנס להנות שוב מההרצאות, וכמובן אף לקהל אחר שלא הגיע לאירוע לעצמו. מהנסיון שלנו, במרבית המקרים היחס בין מספר המשתתפים ה”פיזיים” בכנס למספר הצופים בהרצאותיו לאחר מכן באתר הוא של בין כ- 1:10 לכ-:1:20 .

במרבית המקרים תוספת העלות שתדרש לשידרוג הכנס תהיה בין 5% ל-10% מהעלות הנוכחית. אז הנה שאלה פשוטה ב”כלכלת שיווק”: האם כדאי להשקיע עוד כ- 5% בכנס כדי לקבל תוספת חשיפה של פי 10 ?? ….

בין הפותרים והפועלים נכונה יוגרל דיוור חינם אחד לקהל היעד המבוקש…

והנה כמה דוגמאות:

כנס של חברת ניאופרם משווקת הליפיטור – לחץ כאן

כנס בחסות נוברטיס משווקת הסנדוסטטין – לחץ כאן

כנס PMS בחסות שרינג משווקת היסמין – לחץ כאן

בכל אחד מסיקורי הכנסים הללו מופיע הודעת החסות של החברה שהיא גם קישור לאתר המוצר. חשיפה רלבנטית וממוקדת המשיגה מיצוי מלא ואיכותי של הכנס הן למשתתפיו הפיסיים, והן למבקרים הוירטואליים… ככה עובדים נכון היום !

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה