השימוש השיווקי של התעשייה הרפואית באינטרנט מתרחב והולך, כידוע ואפשר לראות זאת בכל ביקור ב-e-Med.
עם זאת נראה שיש עדיין מקום לבחינה ודיון בגישה שיווקית כוללנית אשר הערוץ האינטרנטי הופך להיות חלק מרכזי בה. ביום עיון זה אשר תוכנן ונוהל ע”י חברת מומנטום הדרכה נדונו אספקטים שונים של השילוב של ערוץ האינטרנט במערך השיווקי.
הרצאתו של בעז גנזבורג, מנכ”ל e-Med: מקומו של הערוץ האינטרנטי במערך השיווקי הרפואי. בסקירה, בין היתר: יתרונות/חסרונות של השימוש השיווקי באינטרנט, המלצות לעשה/אל תעשה בבניית אתר מוצר, המלצות עשה/אל תעשה בבניית קמפיין אינטרנטי
הרצאתו של אביעד גוז, מנכ”ל מומנטום: שילוב הערוץ האינטרנטי בתעמולת השטח. אפליקציות אפשריות לשילוב כזה, כיצד יש להיערך לכך ומהי מידת האפקטיביות הצפוייה לפעילות כזו.
הרצאתו של ד”ר דרור דיקר, מנהל מח’ פנימית בי”ח השרון, ועורך בכיר באתר e-Med: השימוש השיווקי באינטרנט מנקודת ראות הרופא. בסקירה – מה הציפיות של הציבורהרפואי מנציג השיווק בעידן המודרני? המלצות לאופן הצגת מידע שיווקי בכלל וברשת בפרט .
לסקירה ראשונית של האירוע
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!