הוקדמה פתיחתו של בניין אשפוז חדש במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית

KAPLAN NEW BUILDING WAR

בבניין החדש 40 מיטות אשפוז ממוגנות, שלושה חדרי צינתור ממוגנים, CT לבבי וטכנולוגיות רפואיות מהמתקדמות בעולם

פתיחת בניין האשפוז החדש הואצה והוקדמה בצל המלחמה ואיום הטילים. בחודש האחרון צוותים משולבים מהמרכז הרפואי קפלן ומכללית התגייסו לזירוז המעבר לבניין אשפוז החדש ובכך להבטיח מתן שירותים רפואיים במרחבים ממוגנים.

הבניין החדש מתפרס על שטח כולל של כ-23 אלף מ”ר, ובו 173 מיטות אשפוז, מתוכן 40 מיטות אשפוז ממוגנות, לרבות חדרי אשפוז יחידניים. הוא יאכלס, בין היתר, שלוש מחלקות פנימיות, שלושה חדרי צנתור מתקדמים, טיפול נמרץ לב, יחידת שיקום לב ועוד.

לדברי ד”ר אורלי וויינשטיין, סמנכ”לית ראש חטיבת בתי החולים בכללית: “בניין אשפוז חדש, הכולל מיטות אשפוז ממוגנות לצד חדרי צינתור ממוגנים ובהמשך יחידת דיאליזה חדשה, בעיצומה של המלחמה מהווים בשורה למערכת הבריאות ולתושבים באזור השפלה. כללית מחויבת לקידום השירותים הרפואיים ומתן טיפול רפואי איכותי. השילוב של מרחבים מוגנים עם טכנולוגיות רפואיות, מהמתקדמות בעולם, מאפשרים לשמר את הרציפות הטיפולית ולחזק את תחושת הביטחון של המטופלים והעובדים שלנו”.

פרופ’ טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן והמרכז הרפואי הגריאטרי הרצפלד: “בניין אשפוז חדש מגדיל באופן ניכר את היכולת של בית החולים לקלוט ולהעניק שירות רפואי מקצועי למטופלים במערך הקרדיולוגי ובמחלקות הפנימיות. מדובר בבניין הכולל תשתיות בסטנדרט הגבוה ביותר לצד מכשור וציוד רפואי מתקדם וטכנולוגיות חדשניות, שיאפשרו לנו לתת רפואה איכותית ופורצת דרך. אני גאה בעובדי ועובדות בית החולים, מכלל הסקטורים, שהבינו את צו השעה, ונרתמו בצורה יוצאת דופן לאפשר מעבר מהיר, מקצועי ובטוח עבור מטופלינו, בייחוד בעת הזו”.

פרופ’ קובי ג’ורג’, מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי קפלן: “לצד שדרוג משמעותי בתנאי האשפוז, המעבר יאפשר לנו הרחבה משמעותית של המערך הקרדיולוגי בקפלן – הכוללת שלושה חדרי צנתורים מהמתקדמים ביותר אך לא רק. מערך הלב בקפלן יעבוד על פי תפיסה חדשנית הכוללת את כל השירותים הקשורים לבריאות הלב, תחת קורת גג אחת, ובכללם פונקציות חדשות של הדמיה לבבית מתקדמת, הכוללת מיפויי לב ומכשיר CT מתקדם”.

המעבר לבניין האשפוז החדש השבוע כלל העברת יחידת הצנתורים, טיפול נמרץ לב, אשפוז לב ביניים ועוד שלוש מחלקות פנימיות. בהמשך צפויה לעבור לבניין האשפוז החדש גם יחידת הדיאליזה של קפלן, יחידת שיקום לב ומרפאות העיניים.

קרדיט צילום: גלעד שעבני שופן

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה