אונקולוגיה

כללית תחל זימון יזום של מטופלים בסיכון אשר חלפו 4 חודשים ממועד קבלת מנה ראשונה של טיפול באבושילד

חיסון לקורונה

הודעת דוברות כללית:

כללית תחל במתן המנה השנייה של הטיפול באבושילד למטופלים עם דיכוי חיסוני כדי לספק מעטפת הגנה נוספת מפני הקורונה.
בהתאם להמלצת משרד הבריאות, כללית תחל בזימון יזום של מטופלים בסיכון (חולים אונקולוגים, מושתלי איברים ומדוכאי חיסון) אשר חלפו 4 חודשים ממועד קבלת מנה ראשונה של טיפול באבושילד. בנוסף, למטופלים עם דיכוי חיסוני אשר טרם קיבלו טיפול זה מומלץ לפנות בנושא לרופא.ה המטפל.ת.

הטיפול באבושילד ניתן למטופלים הסובלים מדיכוי חיסוני בהתאם לקריטריונים שקבע משרד הבריאות. הטיפול, ניתן בשתי זריקות באותו מועד ונועד להגביר את כמות הנוגדנים בגוף ולספק הגנה נוספת מפני תחלואה בקורונה.
לדברי ד”ר דורון נצר, ראש אגף רפואה בקהילה בכללית: “האבושילד הינו חיסון סביל, המורכב משני נוגדנים כנגד הנגיף, מיועד למטופלים אשר בשל מחלות הרקע או הטיפול התרופתי אינם מפתחים תגובה חיסונית מספקת. האבושילד מספק מעטפת הגנה נוספת למטופלים. כל מי שסובל מדיכוי חיסוני וחלפו ארבע חודשים ממועד המנה הראשונה של אבושילד יקבל זימון ופניה יזומה להגיע ולקבל מנה שניה. בנוסף, אני קורא לטופלים עם דיכוי חיסוני אשר טרם קבלו מנה אחת של אבושילד להגיע לקבלת הטיפול כדי שתהיה להם מעטפת הגנה נוספת מהנגיף אשר עדין פעיל ומתפשט בארץ”.
על פי מחקרים מהעולם החיסון הוכח כמפחית תחלואה חמורה ותמותה מקורונה ב83%. אנו פועלים על פי ההגדרות המדויקות של משרד הבריאות. המטופלים המתאימים יקבלו הדרכה ברורה, יישארו להשגחה ובתום הטיפול ישתחררו לביתם.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה