רפואת ספורט

יד שרה ממקדת פעילות למתן שירותי החלמה איכותיים לפצועי הקרבות באמצעות היחידה לשיקום החייל

בשל זרם הפניות הגובר של צה"ל ומשפחות החיילים למתן שירותי השיקום המתקדמים להחלמת הפצועים בחיק המשפחה, ממקדת יד שרה את פעילותה למען פצועי הקרבות במעטפת שירות משלימה וייחודית.

בנוסף לשירותי ההחלמה, השיקום ואשפוז הבית האיכותיים הניתנים ללא תמורה לכל פונה, מקיימת יד שרה גם בשגרה שיתוף פעולה פורה עם קצין הרפואה הראשי כדי לסייע לחיילים להגיע למעטפת השיקום וההחלמה של יד שרה בלי להזדקק לבירוקרטיות ולתשלומי פיקדון. מאז פרוץ הקרבות בעזה העמיק שיתוף הפעולה ולמעלה מ-2,500 חיילים נהנו ממגוון שירותי הסיוע של יד שרה, מהם כ-1,000 פצועים ששוחררו מבית החולים בזכות מערך השיקום הביתי המתקדם של יד שרה. כדי להעניק לפצועי הקרבות את הסיוע המקיף והממוקד, ולהימנע ככל האפשר מסרבול ואי הכרת המערכת, מייחדת יד שרה קו חם ייעודי לחיילים כשנציגי השירות עברו הכשרה מיוחדת לסיוע מקיף לפצועי צה”ל בהתאם לסיכומים עם חיל הרפואה ובתיאום עם ר”מ 2.

הקו החם פועל בתוך היחידה לשיקום החייל ביד שרה, יחידה שמאגדת את מכלול שירותי יד שרה, מתאימה אותם לפצועי הקרבות ומאפשרת להם לחזור לחיים מלאים במהירות וביעילות כשהם בחיק המשפחה התומכת. לפניה ליחידה יש לחייג 6444* ובניתוב השיחות יש להקיש 3 ולאחר מכן 9

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה