Digital Marketing

על השימושיים השיווקיים והתקשורתיים באינטרנט בכלל ואי-מד בפרט

אנו באי-מד רואים בכם לא רק לקוחות קיימים ופוטנציאליים לשימוש שיווקי באתר, אלא כשותפים אסטרטגיים שלנו לכל דבר. לכן חשוב לנו לשתף אתכם בכמה מחשבות ורעיונות…

מקצוע השיווק בכלל, והשיווק הרפואי בפרט, דורש חשיבה יצירתית ופתוחה, הבנה מקצועית עמוקה, ומודעות שירות גבוהה הן לציבור אנשי המקצוע והן לצרכנים הסופיים.

האינטרנט הוא מדיום נפלא. אין ספק שהאינטרנט משנה את חיינו הפרטיים והמקצועיים , ולטובה בדרך כלל…, יותר אולי מכל התפתחות טכנולוגית אחרת בשנים האחרונות. האינטרנט הוא גם המדיה השיווקית האולטימטיבית לשיווק רפואי. לא כולם עדיין נראה שתפסו והפנימו זאת, אבל התהליך הזה קורה כל הזמן ולנו באי-מד אין ספק שתוך זמן קצר יחסית לא יהיה מצב שבו למוצר רפואי ש”מכבד את עצמו” לא יהיה אתר אינטרנט משלו שישמש גם כמרכז המידע השיווקי והמקצועי של המוצר לאנשי המקצוע, ובחלק מהמקרים גם לציבור הלקוחות הסופיים. בעולם הדבר זה כבר קורה יותר ויותר, וגם בארץ יש כבר כמה עשרות דוגמאות.

באיזו עוד מדיה ניתן גם להעביר מידע עדכני בזמן אמת, גם להציג מנגנוני פעולה תוך שימוש באמצעים חזותיים כמו וידאו או פלאש, גם לתעד את ההרצאות החשובות הקשורות לטיפול באמצעות המוצר, וגם לאפשר לנציג בשטח לקיים שיחה/מצגת בעזרת האתר ?

מה ההבדל בין שיווק מקצועי ומוצלח לחובבני ומוגבל ? קודם כל היכולת לתקשר עם הגורמים הרלבנטים המשפיעים על הצלחת המוצר. במקרה שלנו, רופאים, רוקחים, אחיות, מטפלים ותזונאים. לאחר מכן לתקשר באופן זמין, שוטף, מתעדכן, ו…יצירתי.

אתר אינטרנט של מוצר אשר מכיל מידע מקצועי חשוב, מתעדכן ומתחדש ואשר נמצא בזמינות ובמודעות גבוהה לציבור המטרה יכול לעשות את העבודה הזו מצויין. זה לא מבטל עדיין את הצורך בנציגים המבקרים את אנשי המקצוע הללו, והאתר העדכני והמקצועי יכול כאמור להיות בהחלט גם כלי עבודה בשטח. לערך המוסף של נציג מקצועי המשתמש במידע ובכלים של האתר יש חשיבות ומשמעות רבה: היכולת למקד את איש הרפואה במידע הרלבנטי והחשוב ביותר, להדגיש את הנקודות החשובות ביותר ועוד.

המהפיכה האמיתית היא איפוא לא רק להקים אתר , אם כי זו בהחלט ההתחלה, אלא להפוך את האתר לחלק מהותי ומרכזי בשיווק המוצר. ואם אתם מחשיבים את עצמכם לאנשים יצירתיים , חושבים ופתוחים (ואתם חייבים להחשיב את עצמכם ככאלה, אחרת לא הייתם עוסקים במה שאתם עוסקים…) אז ה”קלות הבלתי נסבלת” של היכולת לעדכן מידע באתר, להציגו באופן אטרקטיבי, יצירתי, מעניין ולאחר מכן להפיצו תוך דקות בלחיצת עכבר לקהלי המטרה הרלבנטיים, וגם העלויות היחסיות המאוד נמוכות של השימוש בערוצי האינטרנט, יכולים להפוך את העבודה שלכם ל”חגיגה” אמיתית. גם בתוצאות, גם בחדוות היצירה וההגשמה העצמית. נשמע אולי יומרני ו”גבוה” , אבל..אנו מאמינים בכך לחלוטין…

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה