Hematology Other

טיפול ב- Belantamab משפר הישרדות ללא-התקדמות בחולים עם מיאלומה נפוצה (מתוך הודעת GSK)

טיפול ב- Belantamab Mafodotin משפר הישרדות ללא-התקדמות מחלה כאשר ניתן בשילוב עם Bortezomib ו-Dexamethasone כקו-טיפול שני לחולים עם מיאלומה נפוצה חוזרת או עמידה לטיפול, כך עולה מתוצאות מוקדמות ממחקר DREAMM-7.

המומחים מסבירים כי Belantamab הינו תצמיד תרופה-נוגדן הכולל נוגדן חד-שבטי כנגד B-cell maturation antigen מצומד לתכשיר ציטוטוקסי Auristatin F.

מחקר DREAMM-7 הינו מחקר בשלב 3 בתווית-פתוחה להערכת היעילות והבטיחות של Belantamab בשילוב עם Bortezomib ו-Dexamethasone לעומת Daratumumab עם Bortezomib ו-Dexamethasone ב-494 חולים עם מיאלומה נפוצה עמידה או חוזרת. בכל החולים שנכללו במחקר תועדה התקדמות מחלה לאחר קו טיפול קודם.

החוקרים חילקו באקראי את המשתתפים במחקר ביחס 1:1 לזרוע Belantamab, שכללה מתן Belantamab דרך הוריד כל שבועות, או לזרוע טיפול ב-Daratumumab.

התוצא העיקרי של המחקר היה הישרדות ללא-התקדמות מחלה, כאשר תוצאי הסיום המשניים העיקריים כללו את ההישרדות הכוללת, משך התגובה לטיפול ושיעור העדר עדות למחלה שיירית מינימאלית.

מהנתונים עולה כי טיפול ב- Belantamab האריך משמעותית את מרווח הזמן עד להתקדמות מחלה או תמותה, בהשוואה לטיפול סטנדרטי; החוקרים זיהו שיפור משמעותי קלינית בהישרדות הכוללת.

נתוני הבטיחות של הטיפול נותרו דומים לפרופיל הרעילות שדווח במחקרים קודמים להערכת הטיפול ב- Belantamab.

על-פי ההצהרה לתקשורת, נתונים מלאים של המחקר צפויים להתפרסם באחד הכנסים הרפואיים הקרובים.

מתוך הודעת GSK

לידיעה ב-Healio

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה