Neurosurgery

ד”ר עידו פלדור – מנהל היחידה לגידולי מוח בשערי צדק נבחר לסגן נשיא איגוד הנוירוכירוגיה העולמי ה- WFNS

ד”ר עידו פלדור, מנהל היחידה לגידולי מוח במרכז הרפואי שערי צדק נבחר לתפקיד סגן נשיא האיגוד העולמי לנוירוכירורגיה. זהו המינוי הישראלי הבכיר ביותר עד כה באיגוד היוקרתי.

ד”ר פלדור הוא הרופא הישראלי הראשון שנבחר למינוי כה בכיר בעולם הנוירוכירורגיה העולמי, זאת לאחר שורת תפקידים בהם כיהן באיגוד האסייתי והאוסטרליה לנוירוכירורגיה בהם מזכיר האיגוד וכן סגן הנשיאה.

ד”ר פלדור הוא ירושלמי מלידה, דור תשיעי בירושלים, נשוי ואב לארבעה. למד רפואה והתמחה בהדסה, ולאחר מכן ביצע שתי השתלמויות (Fellowship) בנות שלוש שנים בגידולי מוח בבתי החולים הגדולים בעולם: Johns Hopkins בארה”ב ו Royal Melbourne hospital באוסטרליה. איגוד הנוריוכירוגיה העולמי (WFNS) הוא אורגון הגג המאגד בתוכו את כל האיגודים הנוירוכירורגיים של כל מדינות העולם וכן את האיגודים היבשתיים ומהווה את המרכז והמוקד לשיתופי פעולה בינלאומיים, מחקרים משותפים ועוד.

ד”ר פלדור: “אני מודה לראשי וחברי האיגוד הישראלי לנוירוכירורגיה על התמיכה, ולראשי האיגוד העולמי על הבחירה והכבוד הגדול. עולם הנוירוכירורגיה בישראל הוא מהטובים שיש ואני בהחלט מתכוון לנסות ולקדם את האיגוד הישראלי ואת המומחים המצויינים שלנו לתפקידים בכירים ומשפיעים באיגוד העולמי”.

מנהל המחלקה הנוירוכירוגית, ד”ר נבו מרגלית: “ד”ר פלדור הצטרף למחלקה הנוירוכירורגית בשערי צדק לאחרונה וכבר מותיר את רישומו בתחומים רבים של הפעילות. קבלת התפקיד החשוב בארגון הנוירוכירורגי העולמי הוא תעודת כבוד לכולנו. ד”ר פלדור מתאים לתפקיד שקיבל ואני בטוח שידאג לקדם את המקצוע הנוירוכירורגי הישראלי על המפה העולמית. במקצוע שלנו שיתוף הפעולה עם העמיתים בעולם הוא חשוב במיוחד ולכן העובדה שאחד משלנו מגיע לעמדה כזאת חשובה בארגון מהווה דחיפה חשובה לתחום כולו.”

קרדיט לתמונת ד”ר פלדור- שערי צדק

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה