ORL Plastic/Recon. Surg.

מרפאה מחודשת של כירורגיה פלסטית נפתחה במרכז הרפואי שמיר – אסף הרופא (הודעת דוברות שמיר)

השבוע נחנכה המרפאה המחודשת לפלסטיקה בשמיר בהשתתפות ד”ר אסנת לבציון קורח, מנכ”לית המרכז הרפואי ופרופ’ ליאור הלר, מנהל מח’ כירורגיה פלסטית, רופאי המחלקה ואנשי הצוות במכון.

תחת מטריית המחלקה לכירורגיה פלסטית המובילה בשמיר, נכנסו לאחרונה לשימוש מכשירי לייזר חדשניים ומתקדמים בעלות יכולת לבצע מגוון פעולות נרחב ומגוון מבית ‘אלמה ישראל’. הראשון מכשיר Harmony XL Pro המציע מגוון טכנולוגיות לייזר, המטפלות ביותר מ -65 אינדיקציות רפואיות ואסתטיות המאושרות על ידי ה- FDA. החידושים כוללים: יכולת בקרת עומק המאפשרת למטפלים לשלוט בעומק הטיפול באופן מדויק בהתאם לאזור המטופל, סוג העור או האינדיקציה. סריקה מקטעית ראשונה מסוגה עם Q – switched לייזר לעיצוב מהיר של העור והסרת קעקועים צבעוניים. טיפ מיוחד הממקסם את בטיחות הטיפול במטופלים בעלי גוון עור כהה יותר וטיפול אקנה חדש ועוצמתי בשילוב לייזר עם טכנולוגיית ואקום. פלטפורמת Harmony XL Pro מציעה את מערכת הטיפול הרב-יישומית המקיפה ביותר עד כה בניתנת בבית חולים ציבורי.
מכשיר נוסף שנרכש לאחרונה הוא Hybrid בשילוב של לייזר CO2 עם 1570 NM בידית אחת, דבר המאפשר לתכנת בהתאמה אישית, את יחסי העומק של החדרת הרכיבים הפעילים בפרופורציות המדויקות הנדרשות, כדי לתת מענה מותאם אישית לכל אינדיקציה.

לכל אחד משני סוגי הלייזר השפעה אופטימלית משלו על העור, השילוב זה לצד זה, הופכת את הטיפולים ליעילים ביותר ומתאימים גם לגוון עור כהה, בזמן החלמה קצר יותר.
“הפתיחה המחודשת של המרפאה מביאה בשורה של ממש לטיפול מתקדם בתחום הצלקות, כיווץ עור, שאיבת שומן, אסתטיקה, לייזר וכתמי עור” מגיש פרופ’ ליאור הלר , מנהל מח’ כירורגיה פלסטית בשמיר ומוסיף “המכשירים החדשים בשמיר, הן צוהר לעולם מתקדם של טיפולי רפואה ואסתטיקה עם הרופאים המקצועיים שלנו, השגחה רפואית צמודה ובמחירים נוחים לכל כיס”. “בגלל השוק הפרוץ כיום בתחום, א.נשים הבינו כי טוב יעשו אם יבצעו טיפולים אלה תחת מטרייה רפואית מקצועית ומתקדמת עם אחריות מלאה של צוות רופאים בכיר. כאן במרפאה שלנו יש לך את המכשירים המתקדמים כיום בעולם ברפואה אסטטית והשגחה רפואית אמיתית לאורך כל ההליך”.
ד”ר אסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי שמיר: “אני רוצה לברך את פרופ’ ליאור הלר וכל הצוות המעולה של מח’ כירורגיה פלסטית על היוזמה והחזון והביצוע בהתחדשות המרפאה והצעת מגוון טיפולים רפואיים ואסטטיים נרחב. כולם מבינים היום כי הבריאות שלך קשורה יד ביד בביטחון העצמי שלך, במראה שלך ובטיפול שלך בגוף. הנגשת מכלול הטיפולים המובילים כיום בשוק לכלל האוכלוסייה במחירי נוחים, תחת קורת גג אחת כאן בשמיר הן חלק מחזוננו לרפואה אישית מתקדמת ושוויונית”.

 

בתמונת הכותרת: ד”ר אנדריי אופק ס. מנהל מח כירורגיה לפסטית, ד”ר אסנת לבציון קורח מנהל המרכז הרפואי שמיר, פרופ’ ליאור הלר מנהל מח כירורגיה לפסטית ואוהד טולדנו מנהל המערך הקליני באלמה אינטרנשיונל.

קרדיט לצילום: דוברות שמיר

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה