Schizophrenia

תוצאות מבטיחות לטיפול ב-Brilaroxazine בחולים עם סכיזופרניה (מתוך הודעת חברת Reviva Pharmaceuticas)

מתוצאות מחקר RECOVER עולה כי טיפול ב-Brilaroxazine הינו טיפול אפשרי חדש לחולי סכיזופרניה, העשוי לשפר משמעותית את התסמינים של ההפרעה הפסיכיאטרית ונסבל היטב במחקר בשלב 3.

בחברת התרופות סבורים כי מנגנון הפעולה המשולב של Brilaroxazine, תכשיר הפועל על מעבר אותות סרטונין-דופמין, עשוי לשפר גורמים מרכזיים בבסיס המחלה, דוגמת תהליכים נוירו-דלקתיים. התוצאות מדגישות את היתרון האפשרי של טיפול חד-יומי ב- Brilaroxazine.

מחקר RECOVER כלל 412 חולים ומצא כי הטיפול ב- Brilaroxazine הוביל לירידה גדולה יותר ב-10.1 נקודות במדד PANSS (או Positive and Negative Symptoms Scale) לאחר ארבעה שבועות, בהשוואה לפלסבו. הטיפול התרופתי גם הוביל לשיפור מובהק סטטיסטית ומשמעותי קלינית בכל התסמינים המג’וריים ובתוצאי הסיום המשניים.

התגובה העקבית לטיפול התרופתי של כלל התוצאים העיקריים והמשניים במינון של 50 מ”ג והשיפור בכל התחומים המג’וריים, כולל תסמינים שליליים ותפקוד אישי וחברתי, מהווה תמיכה משמעותית בפעילות Brilaroxazine באוכלוסיית חולים זו.

באשר לבטיחות הטיפול התרופתי, החוקרים לא זיהו אירועים חריגים חמורים על-רקע הטיפול התרופתי, אירועים חריגים חמורים משנית לתרופה, תיעוד של מחשבות אובדניות או שינויים משמעותיים במשקל הגוף של המטופלים. בהשוואה לשיעורי הפסקת טיפול של 22% בזרוע הפלסבו, 16% מהמטופלים ב- Brilaroxazine במינון 50 מ”ג ו-19% מאלו שטופלו ב- Brilaroxazine במינון 15 מ”ג הפסיקו את הטיפול התרופתי.

נתונים ממחקר RECOVER-2, מחקר עולמי לאישור יעילות ובטיחות Brilaroxazine, כמו גם מחקר הארכה בתווית-פתוחה הנערך בימים אלו, צפויים לתמוך בבקשה לאישור התרופה ע”י הרשויות. בחברת התרופות מתכננים להגיש את הנתונים התומכים ביעילות ובטיחות Brilaroxazine למנהל המזון והתרופות האמריקאי במהלך שנת 2025.

מתוך הודעת חברת Reviva Pharmaceuticas

לידיעה ב-Healio

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה