Wound Care

שירות חדש – ‘מזור בבית’ לטיפול בפצעים כרוניים בבית המטופל, לכל אורך תהליך ההחלמה

 

מהיום יש מזור לפצעים כרוניים

ד”ר אילן כהן: “פצעים כרוניים אינם פצעים רגילים ודורשים מומחיות בטיפול”

“מזור בבית” מבית ביקורופא הינו שירות חדש המושק בימים אלה, במסגרתו מוענק טיפול רפואי מתקדם בפצעים כרוניים, בבית המטופל, על ידי רופא מומחה. זו הפעם הראשונה בה עומד לרשות הסובלים מפצעים כרוניים גוף שמתמחה בטיפול מיידי ובליווי לאורך תהליך ההחלמה, עד תומו, בבית המטופל.

“פצעים כרוניים אינם פצעים רגילים ודורשים מומחיות בטיפול” מסביר ד”ר אילן כהן, אורתופד מומחה ויועץ בכיר בחברת מזור בבית. הזנחה או טיפול לקוי עלולים לסכן את החולה ולהגיע לעיתים לזיהומים קשים, כריתת גפיים ואף למקרי מוות. עד לימים אלו, לא נמצא פתרון מקיף לטיפול בפצעים כרוניים מרגע זיהוי הבעיה ועד להחלמה מלאה. המטופל נאלץ להתרוצץ בין רופא המשפחה, לרופא מומחה או מרפאה קרובה, ויש לזכור כי מדובר באנשים שניידותם מוגבלת בגלל מצבם הבריאותי.

במסגרת השירות של “מזור בבית” יכולים החולים או בני משפחותיהם להזמין רופא מומחה לטיפול בפצעים לביתם, בכל שעות היממה, 7 ימים בשבוע ובפריסה ארצית. הטיפולים בבית הלקוח מתבססים על חבישות וטכנולוגיות לריפוי פצעים. מטיפול בחבישות פשוטות כדוגמת: פדי גזה פשוטים, פולידין וטיפול אנטי בקטריאלי, שימוש בטכנולוגיות חדישות שמקורן בהנדסה גנטית, המחקות את תהליך ההחלמה הטבעי של הגוף, עד להחלמה מלאה. הרופא של מזור בבית יאבחן את סוג הפצע, יתאים טיפול אופטימאלי וייתן הנחיות להמשך הטיפול בבית.

בהמשך, זוכה המטופל לתמיכה טלפונית ללא תשלום, סביב השעון ובמידת הצורך מקבל ייעוץ או הדרכה נוספת ע”י אחות “מזור בבית” לטיפול בפצעים. ניתן לקבל פרטים נוספים בחיוג 6166* מכל טלפון, או דרך אתר האינטרנט של מזור בבית  co.il.www.mazorbabait שפתוח לקהל הרחב.

מסקר שערכה חברת מזור בבית בקרב 500 חולים ובני משפחותיהם (מקרבה ראשונה), עולה כי:

רוב החולים סוברים כי קיים צורך בשירות שמעניק טיפול אישי שכולל מעקב צמוד ותמיכה לחולה ולבני משפחתו.

עוד נמצא כי השירות המוצע כיום אינו ממחיש את הסכנה הגלומה בהופעת פצעים כרוניים וכי רבים פונים לקבל טיפול רק אחרי הישנות התופעה.

ד”ר אילן כהן: “בישראל סובלים אלפי אנשים מפצעים כרוניים. מדובר בפצעים אשר תהליך הריפוי שלהם נתקע או מתעכב מסיבות שונות והם אינם מחלימים לאורך מס’ שבועות, חודשים ואפילו שנים”.

“פצעים כרוניים עלולים להופיע בשל מספר סיבות לא שגרתיות: פצעים טראומטיים כתוצאה מכוויה או התחשמלות, פצעים שלאחר ניתוח, פצעי לחץ משכיבה ממושכת, פצעים הנגרמים ממחלות דם שונות, או פצעים המופיעים אצל סוכרתיים. בכל מקרה שכזה חשוב לגשת לטיפול מיידי, ללא דיחוי. פצעים אלו, גם בשלבים ראשוניים עלולים לסכן את החולים ולהביא לזיהום בדם ולגופים זרים שעלולים להיכנס לתוך הפצע עצמו. לכן יש לפנות באופן מיידי לגורם מקצועי לקבלת טיפול מונע”.   

השירות הינו פרטי. עלות הביקור הראשון 250

כל ביקור נוסף במשך שלושה חודשים מהביקור הראשון יעלה למטופל 150

לפרטים נוספים: 6166* מכל טלפון, או דרך אתר האינטרנט www.mazorbabait.co.il

לפרטים נוספים

דוד בן חיים

יעל קופר תקשורת שיווקית

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה