אורתופדיה-פיזיותרפיה

נחנך האגף החדש לפיזיותרפיה התפתחותית במכון להתפתחות הילד במרכז הרפואי שמיר

המרכז הרפואי שמיר מרכז פיזיותרפיה

השבוע נחנך במרכז הרפואי שמיר האגף החדש לפיזיותרפיה התפתחותית ע”ש עזרא הראל ומתחם חדרי הצוות החדשים, תרומת לביא הראל ומשפחת הראל, במכון להתפתחות הילד.

המכון להתפתחות הילד בהובלתו של פרופ’ חיים בסן, הוא מכון מוביל בישראל למצוינות, המטפל בהיבטים הרפואיים וההתפתחותיים של ילדים עם איחור התפתחותי ולקויות רב תחומיות, כגון: שיתוק מוחין, הפרעה בספקטרום האוטיסטי, מוגבלות שכלית התפתחותית, סיבוכי פגות, בעיות ראייה ושמיעה, וילדים עם בעיות רפואיות מורכבות והינו מהמכונים הוותיקים בארץ.

לביא הראל, מלווה בבת זוגתו אליסון וילדיו, אמו עדי ואחיותיו וילדיהן הגיעו למרכז הרפואי ויחד עם פרופ’ אורנה טל, סגנית מנהלת המרכז הרפואי, פרופ’ חיים בסן מנהל המכון, אילן יפתח המנהל האדמיניסטרטיבי, סיגל אדר מנכ”לית אגודת ידידיי שמיר ויאיר שמיר יו”ר אגודת הידידים, חנכו בטקס מרגש את האגף החדש המכיל חללי פיזיותרפיה נפרדים ופרטיים לתינוקות ופגים ולילדים בוגרים ומאובזרים בציוד אבחון וטיפול מהמתקדמים ביותר בתחום וכן חדרי טיפול חדשים לרווחת המטופלים והמטפלים.

“בשמי ובשם כל צוות המכון אני מודה ללביא היקר ומשפחתו על תרומתם הנדיבה.  האגף החדש הוא בבחינת בשורה של ממש למטופלינו ובני משפחותיהם,  ובו יינתנו הטיפולים הפיזיותרפיים הנדרשים בחלל חדיש, פרטי ומותאם” הדגיש  פרופ’ חיים בסן בטקס.

ש’ אימא של פעוט המטופל באגף החדש סיפרה בהתרגשות בטקס: “האפשרות לקבל טיפול פיזיותרפי בפרטיות הראויה לעומת החלל הקודם שבו מספר ילדים טופלו יחד – הוא מאוד משמעותי עבורנו. הציוד החדשני ממקסם את יכולות הטיפול בילדנו על ידי הצוות במכון-  המלווה אותו מהיום הראשון במקצועיות ורגישות ראויים להערכה. כעת הנראות של האגף נמצאת בהלימה עם הטיפול המדהים שאנחנו זוכים לנו ובשם ההורים והילדים המטופלים אנו מודים מקרב לב ללביא הראל ומשפחתו שאפשרו לכל זה לקרות”

“אם גרמתי לילד אחד ובני משפחתו, להגיע לכאן לטיפולים לקבל את הטיפול המקצועי והטוב ביותר – אני מבחינתי את שלי עשיתי” סיכם לביא הראל.

ההודעה והתמונה באדיבות המרכז הרפואי שמיר

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה