בריאות הציבור-קידום בריאות

לראשונה בישראל כנס ארצי בנושא טיפול פסיכולוגי באמצעות משחק בצעצועים

הכנס מיועד לקהל המטפלים, אנשי חינוך, הורים ועוד

העמותה לטיפול ולקידום המשחק בישראל – עלו”ה, עורכת כנס ארצי ראשון בנושא טיפול פסיכולוגי באמצעות משחק. הכנס יערך בימים שלישי ורביעי 8-9 במאי 2012, בסמינר לוינסקי, בבית הספר לאומנויות של סמינר הקיבוצים, רחוב שושנה פרסיץ 3, תל אביב. הכנס פתוח לקהל המטפלים, אנשי חינוך, הורים ואחרים המעוניינים בעולם המשחק הטיפולי. בכנס יתארח ד”ר גארי לנדרט, מאוניברסיטת צפון טקסס בארצות הברית, אחד המובילים בעולם בתחום הטיפול באמצעות משחק, המייסד של המרכז הגדול ביותר בעולם ללימודי טיפול במשחק בו הוא מלמד הנמצא בטקסס בארצות הברית. בכנס הוא יציג את החידושים בעולם הטיפול במשחק, יעשיר בתכנים ויענה על שאלות מהותיות הקשורות לתחום וידגים באמצעות סרטי טיפול תיאורי מקרה ודרכי טיפול ופתרון לטיפול בילדים צעירים בגילאי 2-11.

ד”ר סוזי קגן, ממייסדי ומנכ”לית שותפה של העמותה לטיפול ולקידום המשחק בישראל – עלו”ה מסבירה כי: “טיפול פסיכולוגי רגשי באמצעות משחק הוא שיטה חדשנית פורצת דרך בתחום בריאות הנפש, המאפשרת התערבות במצבים קריטיים ומשיגה תוצאות דרמטיות במקרים בהן שיטות אחרות כשלו, או שהמצב מחייב צעד משמעותי במיוחד. הטיפול בשיטה זו בנוי על הדרך הטבעית של הילד ללמוד על עצמו ועל מערכת היחסים שלו עם סביבתו. דרך הטיפול במשחק בצעצועים הילד לומד לתקשר עם אחרים, להביע רגשות ולהתאים התנהגותו במצבים שונים. הוא מפתח יכולת פתירת בעיות ולומד דרכים שונות להתחבר לאחרים. המשחק בצעצועים מספק מרחק פסיכולוגי בטוח מהבעיות הפרטיות של הילד, ומאפשר הבעת מחשבות ורגשות בצורה המתאימה להתפתחותו”.

מחיר הרשמה לכל הכנס: 450 שקל, לחברי העמותה 400 שקלים. להרשמה יש לפנות לדואר אלקטרוני: במייל  או לטלפון 04-628986 ניתן גם לגלוש לעמוד הכנס בפייסבוק בלינק הבא: 

לחצו כאן

קוראים המעונינים להתעדכן בחידושים בתחום הטיפול במשחק מוזמנים להצטרף לדף הפייסבוק של ד”ר סוזי קגן הנמצא בלינק הבא: https://www.facebook.com/DrSuziKagan

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה