כללי

סקר מול מציאות: 22.6 מיליון דפים נצפים באי-מד בשנה האחרונה, עליה של 40% לעומת התקופה המקבילה

אתר “דוקטורס אונלי” מפרסם כעת תוצאות סקר שביצע בין גולשי אותו אתר המצביע על היותו האתר המוביל בקרב הרופאים “בהפרש עצום”…תארו לעצמכם ש”יתד נאמן” היה מפרסם סקר בין מנויי עיתון זה..  מן הסתם תוצאות הסקר היו מראות גם ש”יתד נאמן” מוביל ב”הפרש עצום”  על פני ידיעות אחרונות, הארץ וכו’..

ובכן, אנחנו יכולים רק להתייחס לנתוני השימוש והגלישה בפועל באי-מד, ע”פ “גוגל אנליטיקס” (התוכנה המובילה בעולם להצגה וניתוח של נתוני גלישה באינטרנט) . בקישור זה ניתן לצפות בגרף ובנתוני הגלישה של אתר אי-מד בשנה האחרונה (אוקטובר 2012-ספטמבר 2013) בהשוואה ל-12 החודשים המקבילים.

מעיון בנתונים אפשר לראות  ש:


  • כמות הדפים שנצפו בשנה האחרונה הגיע לשיא של 22.6 מיליון, עליה של 40% לעומת השנה הקודמת. מדד הדפים הנצפים הוא כידוע המדד החשוב והמשמעותי ביותר בהערכת שימוש וצפייה באתר אינטרנט.

  • כמובת המבקרים היחודיים באתר הגיע בשנה זו ל-234,700, עליה של 5.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

  • מס’ הדפים הנצפה בכל ביקור הגיע השנה בממוצע ל-41 דפים, עליה של 42% לעומת התקופה המקבילה.

לדו”ח הסטטיסטי המלא של גוגל אנליטיקס 2011-2013

חשוב לזכור שההשואה לתקופה המקבילה היא לתקופה שאתר “דוקטורס אונלי” עוד לא היה פעיל (או כמעט לא) כך שהגידול והצמיחה של אי-מד בכל הפרמטרים החשובים הללו היא למרות ועל אף הכניסה של אתר זה .

זה לא קורה סתם..יש לכך סיבות. פירסמנו כאן לאחרונה סקירה המשווה בין הערך המוסף והתועלת שמעניקה אי-מד הן לצוות הרפואי והן לתעשיה הרפואית בהשוואה לאתרים המתחרים, ונציג כאן ברשותכם רק את הטבלאות המסכמות.. 

(+++ – יתרון משמעותי ,  !!! בלעדיות)




















































קריטריון תועלות לציבור הגולשים


ייחודיות אי-מד בהשוואה לאחרים


משמעות היתרונות לגולש


תדירות עדכונים מדעיים (ערוץ החדשות הרפואיות) (+++)


עשרות עדכונים מידי יום על בסיס סקירה שיטתית של מקורות המידע והמלצות עורכי המדורים, כל מדורי האתר (כ-50) מעודכנים UP TO DATE ,


הגולש יכול להיות לסמוך על כך שלא “יפספס” את העדכונים החשובים ביותר בתחומו   


מאגר הרצאות (אי-מדיה) (+++)


המאגר הגדול ביותר (למעלה מ-3000 הרצאות) בפורמט “יוטיוב” עם מנוע חיפוש פנימי.. ההרצאות גם מוצגות באופן אוטומטי בצמוד לכתבות רלבנטיות


מאפשר בצורה קלה איתור הרצאה שהגולש מעוניין לצפות בה באופן מלא או חלקי.


מידע רלבנטי צמוד לכל כתבה(+++)


בצמוד/בסוף/בצידי כל כתבה ניתן לצפות בכתבות רלבנטיות נוספות, הרצאות, קליפים הומוריסטיים, מרכזי מידע ועוד,


מאפשר לגולש להתמקד בנושא הכתבה ולצפות במידע רלבנטי קשור


התראות בזמן אמת (עדכונים מיידיים) (!!!)


כל גולש יכול לסמן את הנושאים (היפוגליקמיה, שבץ וכד’) שבהם ירצה לקבל התראה מיידית על מידע חדש בתחום שעודכן באתר


הגולש יכול להיות בטוח שבתחומים החשובים לו יקבל התרעות ספציפיות וממוקדות ולא יפספס מידע חיוני מבחינתו


פאנלי מומחים (מומחים סביב שולחן עגול) (!!!)


צילום ועריכת דיונים בין מומחים מובילים באשר למחקרים חדשים לצורך מתן פרספקטיבה ופרשנות.


מאפשר לגולש להאזין להעמיק במחקרים ובהבנת המידע ולאופן היישום של המידע בשטח


סקירות עומק ודיוני מקרים (ג’ורנאל קלאב) (!!!)


שני מגזינים בחודש ברפואה כללית , אחד פדיאטריורוקחות,  אשר מציגים סקירות ומקרים רלבנטיים ממיטב הספרות העולמית..  


מאפשר לגולש לקיים סוג של לימודי המשך בנושאים המרכזיים בתחומו הן באמצעות סקירות עדכון והן באמצעות דיוני מקרה מתגלגלים


כלי עזר שימושיים לרופא (איפוקרטס + DDX) (!!!)


כמייצגים בלעדיים של איפוקרטס בישראל אנו מאפשרים למנויי הג’ורנאל קלאב לקבל בהקלקת עכבר מידע תרופתי מלא, לבצע בדיקת אינטראקציות בין תרופתיות, להשתמש באינדקס אבחנות מפורט ונרחב, מחשבונים רפואיים ועוד, וכל זאת כמובן גם בזמן אמת מול מטופלים. בנוסף התווסף לאחרונה כלי עזר לביצוע אבחנה מבדלת – e-MedDDx.


כלים מעשיים חשובים שניתן להיעזר בהם באופן יום יומי בעבודה במרפאה/בית החולים ולהבטיח רפואה בטוחה ומתקדמת, לרבות תהליך איבחון רציונלי ומסודר.


בתי ספר אינטרנטיים (ISTUDY ) (+++)


היינו הראשונים ואנו עדיין עם הכמות הגדולה ביותר של קורסים אינטרנטיים. מעבר לזה לבתי הספר שלנו , ISTUDY , יתרונות יחודיים: התייעצות מול מרצי הקורס, פורומים, עדכונים שוטפים בתחום הנלמד אשר הופכים את ההשתייכות לקורס לקהילה של אנשי מקצוע שלה עניין משותף בנושא רפואי עם אפשרות עדכון שוטפת, התייעצות ודיונים. הקורסים השונים אף הפכו לחלק אינטגרלי בתוך מערכות ההדרכה של כל קופות החולים.  


לימוד של מיגוון נושאים רחב כולל האפשרות לתרגל, לשאול, להתייעץ , לדון ולהמשיך להיות מעודכן בחידושים השוטפים בתחום. מזכה בנקודות השתלמות וקרדיטציה בקופות.


ניהול אתרי איגודים מקצועיים(+++)


אי-מד מנהלת את המספר הגדול ביותר של אתרי איגודים מקצועיים, זאת כתוצאה מיתרונות יחודיים הניתנים לאיגודים הפועלים עמנו לרבות אפשרויות ניצול הפיצ’רים הייחודיים הנ”ל עבור חברי האיגודים במסגרת מנוי ג’ורנאל קלאב איגודי, פיצ’רים יחודיים לדיונים, הצגות מקרים, ג’ורנאל קלאב ייעודי של האיגוד ועוד


חברי האיגודים העובדים עם אי-מד נהנים משירותים “ג’ורנאל קלאב” בעלי ערך מוסף, דף אישי, ועוד.


(MESS) מערכת ניהול רשמים/רגי’סטרי  (!!!)  


מערכת המאפשרת לנהל מאגרי מידע של מחלות/פרוצדורות וכד’ ומשמשת איגודים וגופים שונים לריכוז וניתוח מידע קליני


מעלה את רמת המידע על תחלואה/יעילות ובטיחות טיפולים המבוצעים ע”י חברי האיגוד


ערוץ ההומור הרפואי (יוטיוב ברפואה) (!!!)


אנחנו מאמינים שצריך גם להנות לפעמים..והומור רפואי משובח בהחלט תורם לכך..


פשוט כיף…ואולי לפעמים גם כמה תובנות חשובות…

לצד השני של המשוואה, לתעשייה, זו שכאמור למעשה מאפשרת מבחינת מימון את הפעלת ופיתוח האתר, גם הקדשנו מחשבה ומאמצים לייצר אפקטיביות ייחודית. ולכן, אנחנו לא מתביישים בכך שאי-מד מובילה גם בהיקף הפירסום של התעשיה הרפואית באתר :

(+++ – יתרון משמעותי ,  !!! בלעדיות)




























קריטריון לאפקטיביות התעשיה


ייחודיות אי-מד בהשוואה לאחרים


המשמעות למפרסם


פירסום מכוון תוכן (שיטת גוגל) (!!!)


המודעה הפרסומית/מעברון/טריילר מופיעים ע”פ הההתאמה בין תוכן האייטם למילות המפתח שהמפרסם הגדיר..


זה גם יעיל יותר למפרסם וגם מעניין ופרקטי יותר לקהל: הפירסום פונה לקהל המתאים ביותר (מתעניין פעיל בתחום) והפרזנטציה של קליפ על מסך מלא מרשימה ואפקטיבית.


קידום תכנים (פוקוס)  (!!!)


שילוב של הצגה בולטת, דיוור ישיר מיוחד, הצמדת מסרים בשיטה אפקטיבית – והכי חשוב אתית, אשר מתקבלת ע”י הקהל כתוכן ולא הודעה פירסומית בלווי מודעת חסות המהווה גם גילוי נאות.


מאפשר קידום תכנים אובייקטיביים במהירות, יעילות, ובאופן אתי 


מרכזי המידע והשירות (ממו”ש) (!!!)


פיצ’ר חדש המאפשר לכל מנהל מוצר לנהל עצמאית אתר בית מקצועי אשר מקודם באי-מד על בסיס תוכן הכתבות והתמחות הגולשים.


מרכז המידע זוכה לחשיפה רלבנטית, מאפשר הצגת מידע עדכני ומוסמך והכי חשוב מאפשר יצירת קשר ישיר ובלתי אמצעי בין הצוות הרפואי למנהל המוצר בכל שאלה/סוגייה הקשורה למוצר/שירות


מערכת דיוור מתקדמת (אקטיבטרייל) (!!!)


זיהוי המנויים שפתחו/לא פתחו/הקליקו ושיגור המשך מסרים בהתאם לפילוח..  


מאפשר השגת REACH מקסימלי ללא הטרדה מיותרת


שיחת נציג מקוונת . (!!!)


קליפ מולטימדיה המדמה שיחה עם רופא וקבלת משוב המהווה כתחליף או חיזוק קמפיין תעמולה באמצעות העברת מידע ומסרים


שיטה מתקדמת , יעילה, ואפקטיבית  להעברת מידע ומסרים וקבלת משוב





























קריטריון לאפקטיביות התעשיה


ייחודיות אי-מד בהשוואה לאחרים


המשמעות למפרסם


פירסום מכוון תוכן (שיטת גוגל) (!!!)


המודעה הפרסומית/מעברון/טריילר מופיעים ע”פ הההתאמה בין תוכן האייטם למילות המפתח שהמפרסם הגדיר..


זה גם יעיל יותר למפרסם וגם מעניין ופרקטי יותר לקהל: הפירסום פונה לקהל המתאים ביותר (מתעניין פעיל בתחום) והפרזנטציה של קליפ על מסך מלא מרשימה ואפקטיבית.


קידום תכנים (פוקוס)  (!!!)


שילוב של הצגה בולטת, דיוור ישיר מיוחד, הצמדת מסרים בשיטה אפקטיבית – והכי חשוב אתית, אשר מתקבלת ע”י הקהל כתוכן ולא הודעה פירסומית בלווי מודעת חסות המהווה גם גילוי נאות.


מאפשר קידום תכנים אובייקטיביים במהירות, יעילות, ובאופן אתי 


מרכזי המידע והשירות (ממו”ש) (!!!)


פיצ’ר חדש המאפשר לכל מנהל מוצר לנהל עצמאית אתר בית מקצועי אשר מקודם באי-מד על בסיס תוכן הכתבות והתמחות הגולשים.


מרכז המידע זוכה לחשיפה רלבנטית, מאפשר הצגת מידע עדכני ומוסמך והכי חשוב מאפשר יצירת קשר ישיר ובלתי אמצעי בין הצוות הרפואי למנהל המוצר בכל שאלה/סוגייה הקשורה למוצר/שירות


מערכת דיוור מתקדמת (אקטיבטרייל) (!!!)


זיהוי המנויים שפתחו/לא פתחו/הקליקו ושיגור המשך מסרים בהתאם לפילוח..  


מאפשר השגת REACH מקסימלי ללא הטרדה מיותרת


שיחת נציג מקוונת . (!!!)


קליפ מולטימדיה המדמה שיחה עם רופא וקבלת משוב המהווה כתחליף או חיזוק קמפיין תעמולה באמצעות העברת מידע ומסרים


שיטה מתקדמת , יעילה, ואפקטיבית  להעברת מידע ומסרים וקבלת משוב





























קריטריון לאפקטיביות התעשיה


ייחודיות אי-מד בהשוואה לאחרים


המשמעות למפרסם


פירסום מכוון תוכן (שיטת גוגל) (!!!)


המודעה הפרסומית/מעברון/טריילר מופיעים ע”פ הההתאמה בין תוכן האייטם למילות המפתח שהמפרסם הגדיר..


זה גם יעיל יותר למפרסם וגם מעניין ופרקטי יותר לקהל: הפירסום פונה לקהל המתאים ביותר (מתעניין פעיל בתחום) והפרזנטציה של קליפ על מסך מלא מרשימה ואפקטיבית.


קידום תכנים (פוקוס)  (!!!)


שילוב של הצגה בולטת, דיוור ישיר מיוחד, הצמדת מסרים בשיטה אפקטיבית – והכי חשוב אתית, אשר מתקבלת ע”י הקהל כתוכן ולא הודעה פירסומית בלווי מודעת חסות המהווה גם גילוי נאות.


מאפשר קידום תכנים אובייקטיביים במהירות, יעילות, ובאופן אתי 


מרכזי המידע והשירות (ממו”ש) (!!!)


פיצ’ר חדש המאפשר לכל מנהל מוצר לנהל עצמאית אתר בית מקצועי אשר מקודם באי-מד על בסיס תוכן הכתבות והתמחות הגולשים. עשרות רבות כבר הצטרפו לשירות ועשרות ממשיכים להצטרף בימים אלה.


מרכז המידע זוכה לחשיפה רלבנטית, מאפשר הצגת מידע עדכני ומוסמך והכי חשוב מאפשר יצירת קשר ישיר ובלתי אמצעי בין הצוות הרפואי למנהל המוצר בכל שאלה/סוגייה הקשורה למוצר/שירות


מערכת דיוור מתקדמת (אקטיבטרייל) (!!!)


זיהוי המנויים שפתחו/לא פתחו/הקליקו ושיגור המשך מסרים בהתאם לפילוח..  


מאפשר השגת REACH מקסימלי ללא הטרדה מיותרת


שיחת נציג מקוונת . (!!!)


קליפ מולטימדיה המדמה שיחה עם רופא וקבלת משוב המהווה כתחליף או חיזוק קמפיין תעמולה באמצעות העברת מידע ומסרים


שיטה מתקדמת , יעילה, ואפקטיבית  להעברת מידע ומסרים וקבלת משוב

לסיכום, אנו יכולים להבטיח לכם, ציבור הגולשים מחד, והמפרסמים מאידך, בלי קשר ל”סקר” כזה או אחר, שנמשיך לעבוד קשה בעדכון המחקרים והסקירות המדעיות, לפתח יישומים מועילים ואפקטיביים ולהוביל את תחום המידע הרפואי בכל הפרמטרים החשובים !  

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה