Digital Marketing

הויאגרה הנשית נוחלת בינתיים כשלון שיווקי צורב על רקע כשלים ניהוליים (ניו יורק טיימס/הארץ)

ע”פ כתבה מהניו יורק טיימס שתורגמה ב”הארץ” התרופה ADDYI , ה”ויאגרה הנשית”, שאושרה ע”י ה-FDA מוקדם יותר השנה, עם ”הרבה רעש וצלצולים” נחלה עד כה כישלון שיווקי צורב. הסיבות, לפי הכתבה הן כשלים ניהוליים בעיקר.

החברה שפיתחה את התרופה , SPRAUT , נרכשה ע”י וליאנט , במיליארד $ . אולם נראה שוליאנט, שעד כה התמחתה ברכישת תרופות ישנות ומיצובם מחדש תוך העלאת מחירן, לא השכילה לפעול בצורה הנדרשת להחדרת תרופה חדשה לשוק.

לכתבה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

התכנים המוצגים באתר זה מיועדים לאנשי צוות רפואי בלבד

אם כבר נרשמת, יש להקליד את פרטי הזיהוי שלך