Medical Management

בבית החולים שערי צדק מחמירים את הנהלים הקובעים את אופי הקשר בין עובדי בית החולים לבין חברות התרופות (THE MARKER)

בבית החולים שערי צדק מחדדים נהלים הקובעים את אופי הקשר בין עובדי בית החולים לבין חברות התרופות. בכתבה שפורסמה היום ב-THE MARKER כותבת רוני לינדר כי המרכז הרפואי שואף לאפס את הפעילות השיווקית של חברות התרופות בתוך בתי החולים. בין החוקים החדשים, כך עולה מהכתבה: הכניסה לבית החולים תותר רק לנציגים שאושרו מראש וישאו תג מזהה; איסור על פגישות אישיות עם סטאז’רים, מתמחים וסטודנטים; איסור על הפצת חומר כתוב ללא אישור בית החולים, הגבלת נאומים/הרצאות במפגשים רפואיים בבית החולים או מחוצה לו; איסור להעניק דוגמאות של תרופות או ציוד רפואי או להציע טכנולוגיות ללא אישרו של הנהלת בית החולים, וכן איסור הצוות הרפואי לקבל כל תגמול, מכיבוד ועד מימון נסיעה לכנס.

רופ’ דן טרנר, סמנכ”ל שערי צדק, אומר בכתבה כי “///על אנשי הצוות הרפואי להתעדכן מהספרות המקצועית, או מאנשי מדיקל של החברות שלא עוסקים בשיווק גרידא…”. לדבריו, יש “חשיבות גדולה באינטרקאציה שבין חברות התרופות והביומד… לבין הצוותים הרפואיים…. (אך) אלה אג’נדות נפרדות, וצריך לוודא מרווח בטיחות אתי בין שני השחקנים”.
לדברי פרופ’ טרנר, הסיבה לעדכון ורענון הנהלים כעת היא התעוררות מחודשת של נוכחות תעומלנים בבתי החולים, עם תום תקופת הקורונה, בה נראתה ירידה משמעותית בהגעה הפיזית של התעומלנים.

לכתבתה של רוני לינדר ב- THE MARKER

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה