משפחה

"נובלאק" – סדרת תחליפי חלב המותאמת אישית לכל תינוק ע"פ תגובת מערכת העיכול שלו להזנה

מאי 2001

כ.צ.ט פותחת חזית חדשה בשוק תחליפי החלב לתינוקות:
"נובלאק" סדרת תחליפי חלב המותאמת אישית לכל תינוק ע"פ תגובת מערכת העיכול שלו להזנה.

חברת כצט, יצרנית, יבואנית ומשווקת תרופות מובילה בארץ, פותחת חזית חדשה בשוק תחליפי החלב לתינוקות ומשיקה את "נובלאק", סדרת מוצרים חדשה בתחום המזון לתינוקות.

נובלאק הנה סדרה של תרכובות מזון חדשניות לתינוקות הכוללת שבעה מוצרים, המתאימים לכל תינוק על פי תגובת מערכת העיכול שלו.

מנהלת מותג נובאלק בכ.צ.ט, בלה כספי, אומרת, כי בניגוד למוצרים אחרים בשוק, הפועלים בד"כ כתחליף חלב אחיד לפתרון כל הבעיות אצל תינוקות, "נובלאק" מציעה סדרת תחליפי חלב הנותנים מענים לבעיות ספציפיות בהזנת התינוק יחד עם פתרון תזונתי מושלם לגדילה ולהתפתחות תקינים של התינוק.

"נובלאק" מזינה את התינוק ומונעת את התפתחותן של בעיות התזונה אליהן הוא מגלה רגישות, בעיות כמו גזים, עצירות, אלרגיות, שלשולים ופליטות. ברוב המקרים אלה הן תגובות של התינוק למזון שהוא אוכל ונובלאק מאפשרת להזינו בתרכובת מזון המתאימה בדיוק למערכת העיכול שלו.

סדרת נובלאק כוללת:

נובלאק שלב 1 מגיל 0-6 חודשים לתחושת שובע
נובלאק שלב 2 מגיל 6 חודשים עד שנה לתחושת שובע
נובלאק AC – תרכובת מזון לתינוקות למניעת כאב בטן וגזים
נובלאק AR תרכובת מזון לתינוקות למניעת פליטות
נובלאק HA תרכובת מזון לתינוקות למניעת אלרגיה
נובלאק IT תרכובת מזון לתינוקות למניעת עצירות
נובלאק AD תרכובת מזון לתינוקות למניעת שלשול

ממחקר שביצעה כ.צ.ט בקרב רופאי ילדים לגבי פניות בנושאי בעיות תזונה אצל תינוקות עולה, כי 24% מהתינוקות הפונים לרופא סובלים מקוליק (עוויתות בטן), 19% סובלים מבעיות של פליטות, 16% סובלים מאלרגיות שונות, 14% מאי תחושת שובע, 7% מבעיות שלשולים, 7% מעצירות ו- 13% מבעיות שונות אחרות.
שוק תחליפי החלב בישראל נאמד ב- 350 מיליון ש"ח בשנה. מדי שנה נולדים בארץ כ- 110,000 תינוקות.
להשיג ברשת "סופר פארם" החל מה 3/5/01. מחיר מומלץ לצרכן (אריזת 400 גרם): 35.99 ש"ח, למעט סוג HA שמחירו המומלץ לצרכן כ 50 ש"ח.
לפרטים: גיל יודילוביץ', טריואקס יועצים ליחסי ציבור, גם ב051-718838-

נובלאק לתינוקות שבעים

בעבר סברו שתינוק שמן הוא תינוק בריא. היום ידוע שתינוק שמן עשוי להיות מבוגר שמן. הורים רבים נקרעים בין הצורך להשביע את רעבונו המתמשך של ילדם, לבין רצונם לשמור על בריאותו.

נובלאק מאפשרת לתינוק לשבוע מבלי להעמיס עליו רכיבים משמינים. נובלאק מכילה פחמימות מורכבות מסוג מלטודקטרינים, המתפרקות באיטיות ונותנות תחושת שובע לאורך זמן.

בעזרת תרכובת המזון נובלאק והפחמימות המורכבות שבה ניתן להגדיל את מרווח הזמן שבין ארוחה לארוחה ולאפשר להורים לאגור כוח ולישון יותר בלילה.

לאכול בלי לה… גזים!: גזים היא תופעה שכיחה אך בלתי הכרחית אצל תינוקות. ייתכן והתינוק סובל כתוצאה מכמות לקטוז הגבוהה מהכמות אותה מסוגל גופו לעכל. לקטוז בלתי מפורק, מותסס במעיים ויוצר גזים. נובלאק AC מכילה כמות לקטוז המתאימה ליכולת העיכול של התינוק.

יש פליטות פה מיותרות גם לתינוקות: אם תינוק פולט יותר ממה שאכל, כדאי לבדוק במה הוא מוזן. תינוקות רבים פולטים עקב אי בשלות שסתום הוושט התחתון. העצה המקובלת במצבים מעין אלו היא להסמיך את תרכובת המזון. נובלאק AR מכילה עמילן תירס שעוותי המסמיך את תרכובת המזון בקיבה ולא בבקבוק, זאת על מנת לאפשר לתינוק לבלוע אותה בקלות.

להחזיר את הפריחה … לשדות: נובלאק HA מותאמת לתינוקות בעלי נטייה משפחתית לאלרגיה. תרכובת המזון היפואנטיגנית מכילה חלבוני חלב מפורקים שאינם מעוררים אלרגיה בקרב תינוקות העלולים לסבול מאלרגיה לחלבון חלב בלתי מפורק.

יש פקקים ביציאה? נובלאק IT מכילה הרכב של חלבונים, שומנים, פחממות, ויטמינים ומינרלים המסייעים במשותף במניעת עצירות. הרכב זה מקל על המשתמש ומשאיר לו כח להתאמץ בדברים החשובים באמת.

יציאות רכות מקשות על התינוק: כאשר התינוק משלשל, לא צריך לעצור את הרגלי תזונתו באופן חריג. נובלאק AD מותאמת לתינוק משלשל. תרכובת מזון זו מכילה גם סיבי אורז, תפוח ובננה וכן מלחים בכמות המתאימה למצב של איבוד נוזלים. הרכב זה מסייע לתינוק להחלים מהשלשול הנוכחי ומקל עליו מבלי לפגוע בהרגלי תזונתו.

בכל שאלה יש להתייעץ עם הרופא המטפל, או האחות לבריאות המשפחה.

סדרת נובלאק כשר בהשגחת הרבנות בצרפת ובאישור הרבנות הראשית לישראל .

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה