BACK PAIN:DON’T TAKE IT LYING DOWN

קמפיין מולטימדיה יצירתי מאוסטרליה מראה כי ניתן לשנות את הגישה של הציבור הרחב ושל המוסדות כלפי כאבי גב תחתון. בקמפיין שנערך במדינת ויקטוריה אשר באוסטרליה נכללו פירסומים בלוחות רחוב, בדפוס, בשידורי זמן שיא בטלוויזיה, בתמיכה של גופי ספורט מוכרים וחוקרים בעלי שם בתחום. הסיסמא של הקמפיין: כג"ת אל תילחם בהם ע"י שכיבה. הסיסמא הינה למעשה התרסה כנגד הגישה המסורתית וקובעת כי פרטים עם כג"ת חייבים להישאר פעילים, לחזור במהרה לעבודתם ולהרגיש פחות מוגבלים וחייבים במנוחה. הרופאים במדינה שוכנעו לתת פחות תרופות, לבצע פחות בדיקות הדמייה ולהימנע מחופשות מחלה ממושכות. האפקט של המחקר היה הן בתחום הפיננסי והן בשינוי האמונה הרווחת בציבור ובגישה הקלינית טיפולית של הרופאים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים