נחנך בית חולים חדש

נחנך בית חולים חדש
“מגדל הזהב בת ים” המתמחה בגיל השלישי

בימים אלה נחנך בית חולים חדש “מגדל הזהב בת ים”. בית החולים הינו יחיד מסוגו בכל אזור השפלה, ומתמחה במתן שירותי אשפוז, החלמה ושיקום לבני הגיל השלישי.

בראש בית החולים עומדת דר’ אורנה אופיר, מומחית ברפואה פנימית, שכיהנה בתפקידה האחרון, כסגנית מנהל בית חולים אסותא בתל אביב. בית החולים מנוהל על ידי חברת “מגדל הזהב מעונות מכבי”, בבעלות מכבי שירותי בריאות, קרן מכבי ומכבי מגן.

כיום פועלות בבית החולים 5 מחלקות:
· 2 מחלקות שיקומיות אורתופדיות – לחולים לאחר ניתוחים אורתופדיים כגון: מסמור או החלפת מפרקים, או לחולים לאחר אשפוזים ממושכים במחלקות פנימיות ו/או כירורגיות בבתי החולים הציבוריים, הזקוקים לטיפול לצורכי החלמה ושיקום. בשתי המחלקות 54 מיטות.
· מחלקה לשיקום נוירולוגי – במחלקה מאושפזים חולים לאחר אירועים מוחיים או כאלו הסובלים ממחלות נוירולוגיות אחרות. המחלקה כוללת 36 מיטות.
· 2 מחלקות לטיפול בחולים עם בעיות רפואיות מורכבות – מיועדת לחולים הזקוקים להזנה דרך זונדה, או גסטרוסטומיה (האכלה ישירה באמצעות צינור מדופן הבטן לקיבה). לחולים שסובלים מפצעי לחץ ולחולים קשים אחרים. בשתי המחלקות 54 מיטות.

תנאי האשפוז בבית החולים טובים מאוד. חדרי החולים מרווחים ומיועדים לחולה אחד עד שלושה. לנוחות החולים לכל חדר שירותים צמודים.

בית החולים מקבל אליו מטופלים מכל קופות החולים, כל חברות הביטוח, משרד הביטחון וחולים פרטיים. בית חולים מגדל הזהב מעמיד את שירותיו לכלל אוכלוסייה במקרים המחייבים המשך טיפול ושיקום, לאחר אשפוז בבתי חולים ציבוריים במחלקות אורתופדיות, כירורגיות ופנימיות.

לבית החולים רשיון של בית חולים כללי להפעלת מחלקה פנימית, מחלקה אורתופדית המשך טיפול, מחלקה שיקומית גריאטרית, מחלקה סיעודית וסיעודית מורכבת, מחלקה כירורגית, חדרי ניתוח לניתוחים קטנים ובינוניים. בשלב זה חדרי הניתוח מופעלים עצמאית, על ידי חברת סינופסיס בע”מ ואין להם כל קשר למגדל הזהב.

על פי התוכנית, בשנת 2002 ייפתחו בנוסף ל 5 המחלקות המופעלות כיום: מחלקה שיקומית נוספת, מחלקה לחולים מונשמים כרוניים, מחלקה פנימית חצי חריפה. עם השלמת תוכנית העבודה ימנה בית החולים 300 מיטות אשפוז.

בדומה לכל סניפי רשת מגדל הזהב, בית החולים מחויב לתהליך האיכות, אשר שם לו ליעד את שביעות רצונו של הלקוח המאושפז, בני משפחתו וצוות נותני השירות.

“מגדל הזהב הוא בית חולים מוביל ברמת השירותים הרפואיים והמקצועיים אותם הוא מעניק למטופליו. אנו שמים את רווחת החולה במוקד עשייתנו ורואים בשירות הכולל הניתן לחולה חלק מרכזי של פעילותנו”, אומרת דר’ אורנה אופיר, “צוות בית החולים מחויב לענות על ציפיות המטופלים ובני משפחותיהם או קרוביהם ומחוייב לשפר את איכות חייו של החולה לקראת חזרתו לביתו ולקהילה”, מדגישה דר’ אופיר.

עם דר’ אורנה אופיר ניתן לשוחח בטלפון: 058-302010

פרטים נוספים ניתן לפנות לרותי שקדי, במשרדה של יעל קופר – דוברת בית החולים. טלפונים: 035244320, 058421717

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה