Atrial Fibrillation

חברת Append Medical, שפיתחה את ה’אפליגטור’, למניעת שבץ מוחי בחולי פרפור עליות, מגייסת 4.3 מיליון דולר בסבב A מורחב

חברת Append Medical, שפיתחה מכשיר ראשון מסוגו המיועד למניעת שבץ מוחי בחולי פרפור עליות (AF) בפרוצדורת צנתור ללא צורך בשתל בלב, הודיעה על גיוס של 4.35 מיליון דולר נוספים במסגרת הרחבת סבב גיוס A. המשקיעים כוללים משתתפים מהפעימה הראשונה וכן משקיעים חדשים כמו Shoni Health Ventures ו-ALIVE Israel HealthTech Fund. כספי הגיוס ישמשו למימון ותמיכה בניסויים קליניים ראשונים.

מכשיר ה’אפליגטור’ (Appligator™) שפיתחה החברה הוא המכשיר הראשון מסוגו בעולם למניעת שבץ מוחי בחולי פרפור עליות (AF), שמטפל בסגירת האוזנית בעלייה השמאלית LAA (Left Atrial Appendage), באופן זעיר-פולשני וללא הותרת שתל מתכתי בגוף המטופל. אפנד מדיקל, הוקמה ע”י ד”ר צחי ברגר (מכהן כ-CSO) עם השקעת seed מחממת המכשור הרפואי MEDX, מתבססת על מחקרו של פרופ’ לאוניד סטרניק מהמרכז הרפואי שיבא.

“אנו נרגשים להצטרף ל-Append Medical ולתרום לפיתוח ה-Appligator™ פורץ הדרך, אמר דודי קליין, מייסד ושותף מנהל קרן ALIVE Israel HealthTech. “למכשיר חדשני זה יש פוטנציאל לחולל מהפכה בטיפול בחולי פרפור פרוזדורים על ידי ביטול הצורך בשתלים והפחתת הסיכון לשבץ מוחי. אנו מאמינים במשימתה של החברה ומצפים לתמוך בה במסעה לשיפור תוצאות המטופלים”.

ערן לרר, מנכ”ל ושותף מנהל של Shoni Health Ventures אמר כי “הטכנולוגיה החדשנית של Append המאפשרת סגירה של האוזנית בלב בשיטה שאינה משאירה שתל היא מהפכנית. שוני גאה לשתף פעולה עם הצוות של אפנד כשהם מפתחים פתרון מעולה למניעת שבץ, שיכול להועיל לחולי פרפור פרוזדורים ברחבי העולם”.

מנכ”ל אפנד מדיקל, נדב אגיאן הוסיף: “הגיוס הנוכחי משמעותי במיוחד בתקופה זו. אנו שמחים להרחיבו עם משקיעים קיימים וחדשים שמצטרפים אלינו ותמיכתם מעידה על חשיבות עבודתנו ועל האמונה של כולנו ביכולת של הטכנולוגיה והמכשיר להציל ולשפר חיים”.

הקליקו כאן לסרטון המוצר

 בתמונה: LAA closure without metal implant 

חברת Append Medical  הוקמה בשנת 2018 על ידי ד”ר צחי ברגר. החברה מפתחת פתרון מוגן פטנטים המבוסס על רעיון של פרופ׳ לאוניד סטרניק מבית החולים שיבא, ה- Appligator, אשר נועד לסגור את האוזנית השמאלית בעלייה השמאלית של הלב באמצעות מניפולציה של רקמות ללא שתל, שמטרתו להפחית את הסיכון לשבץ מוחי בחולים עם פרפור פרוזדורים. Append Medical היא חברה הפועלת כחלק חממת המכשור הרפואיMEDX Xelerator  בישראל.

למידע נוסף: www.appendmedical.com

על חממת MEDX

חממת המכשור הרפואי MEDX (MEDX Xelerator) היא חממה מובילה למכשור רפואי שהוקמה בשותפות עם חברת Boston Scientific,MEDX Ventures , המרכז הרפואי שיבא ופועלת בחסות רשות החדשנות הישראלית.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה