מגעים למיזוג בין קופות החולים ‘מאוחדת’ ו’לאומית’


על פי ידיעות שהתפרסמו היום באמצעי התקשורת, קופות החולים לאומית ומאוחדת מנהלות מגעים מתקדמים לקראת מיזוגן. הסיבות לכך נעוצות במשבר הקשה הפוקד את מערכת הבריאות, ובכך שמהלך זה יביא לחיסכון של כספים רבים בעוד שמערכת השירות תשתפר, כך על פי יו”ר ועדת הכספים, ח”כ הירשנזון.

לפי הפרסומים אמר יו”ר קופ”ח לאומית, מיקי צולר, כי המגעים עומדים להסתיים בקרוב, וכי ישנה תמיכה של משרדי האוצר והבריאות באיחוד הזה, תוך התחייבותן של הקופות לצמצם את גרעונותיהן. לשתי קופות החולים גרעונות של מאות מיליוני שקלים.

לידיעה ב”וואלה!” בריאות

להלן ההודעה לעיתונות כפי  שפרסם היום יועץ התקשורת של קופ”ח מאוחדת: קופת חולים מאוחדת תדון במיזוג קופת חולים לאומית לשורותיה רק לאחר שתבחן התחייבויות האוצר לכיסוי גירעונות קופ”ח לאומית ולשמירה על איכות השירות שחברי קופ”ח מאוחדת זוכים לו .

הרעיונות לפתור את בעיות קופת חולים לאומית ע”י מיזוגה עם קופת חולים מאוחדת אומנם נשמעים בחודשים האחרונים מידי פעם בפעם, אך טרם הבשילו לכדי הצעה פורמלית. קופת חולים מאוחדת רואה בעצם העלאת הרעיונות הללו ע”י אנשי האוצר, ומהיום גם ע”י יו”ר ועדת הכספים, ח”כ הירשנזון, אות הערכה לניהול המקצועי המאפיין את קופת חולים מאוחדת שסיימה, כידוע, את שנת 2002 בעודף כספי ומובילה, זה שנים רבות ברציפות, בסקרי שביעות רצון הלקוחות – כקופת החולים המובילה במדינה.

עם זאת מובהר, כי על מנת לדון במיזוג קופת חולים לאומית לתוך קופת חולים מאוחדת, ייצטרכו המוסדות הציבוריים של קופת חולים מאוחדת, לבחון את הפתרונות שיציע האוצר לכיסוי גירעונותיה של קופת חולים לאומית ואת המנגנונים שיבטיחו לחברי קופת חולים מאוחדת שמירה על רמת השירות האיכותי שהם מורגלים בו.


(לפרטים נוספים: טל רבינא, יועץ תקשורת לקופ”ח מאוחדת, 5351234 03)

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה